Kundeavis Smarter Communication

Hold deg oppdatert på de siste kommunikasjonstrendene og ny teknologi. Les også om hvilke utfordringer som møter bedrifter som ønsker å kommunisere mer effektivt. Du kan lese Smarter Communication som e-magasin, eller abonnere og motta bladet direkte hjem i postkassen.

Kundereisen 2.0

#2 2017 – Kundereisen 2.0

Best kundereise med persontilpasset miks. Med kunnskap om hvordan du kan bruke digitaliseringen til å finne nye kunder og tilby dem det de ønsker, vil du imidlertid kunne utvikle virksomheten på nye markeder. Bli med på den digitale kundereisen!

  • Unn Swanström, UX-designer, om hvorfor god design stimulerer e-handelen, og om betydningen av å persontilpasse mer.
  • Lars Lundström, head of digital services, om hvordan du bruker dynamisk kommunikasjon i omnikanal for å tilpasse innholdet etter kundenes ønsker.
  • Stig Hammer om betydningen av en tydelig strategi og hardt, systematisk arbeid for å kunne tilby relevant innhold i bedriftens egne kanaler.
  • Mats Levin og Magnus Elfgren om den kjøpesterke 55+-gruppen, Vintage People og hvorfor verdier er viktigere for tilbudet enn den fysiske alderen.

Smarter Communication, les hele magasinet

Tidligere nummer av magasinet

Er du sikker?
#1 2017

Er du sikker?

Uansett hvor langt eller kort bedriften er kommet på den digitale reisen, er det én faktor som alltid er aktuell: sikkerheten. Uavhengig av hvilken digital løsning du velger, er det alltid best om du kan planlegge sikkerheten samtidig som du velger system. 

Lær deg å prate med dataene
#4 2016

Lær deg å prate med dataene

Hva betyr varemerket når det i stadig større grad er data og algoritmer som styrer kundenes valg på internett? Veien dit er imidlertid annerledes enn før, og datadrevet kommunikasjon er kommet for å bli.

Godt omdømme gir langvarige relasjoner
#3 2016

Godt omdømme gir langvarige relasjoner

Alle mennesker ønsker å bli likt. Det gjør bedrifter også. Hvis du jobber for å oppnå langvarige kundeforhold, må du være oppmerksom på kundenes behov og arbeide med bedriftens omdømme.

Disrupsjon: vinn eller forsvinn
#2 2016

Disrupsjon: vinn eller forsvinn

Den raske teknologiske utviklingen har gjort det mulig for små nykommere å sette dagens forretningsmodeller effektivt ut av spill. Vi ser nærmere på disrupsjon og viser deg hvordan du kan bli en av vinnerne.

Hvordan fungerer automatisert kommunikasjon?
#1, 2016

Hvordan fungerer automatisert kommunikasjon?

I dag finnes det nye og effektive måter å samtale med kundene på – når som helst og hvor som helst. Da må du imidlertid finne og bruke de sporene som kundene etterlater seg, og samtidig se og forstå behovene.

Smarter Communication, #4 2015
#4, 2015

En-til-en til alle kundene

  • Gjensidig lojalitet.
  • Hvorfor skal jeg eie alt?
  • Bedre respons enn forventet.
  • Kunder i bevegelse.
  • La kunden lede an.
Smarter Communication, #3 2015
#3, 2015

Et århundre med smarte forretninger

  • Tilbake til fremtiden – trendspaning for ti år siden
  • Ny forbrukermakt i lommeboken
  • Hurtighandel forandrer forbrukeratferden
  • Nye forretninger med predikativ analyse
  • Strålfors – smarte forretninger i 101 år
Smarter Communication, #2 2015
#2, 2015

Våg å digitalisere forretningsmodellen

  • Hard kamp om pengene
  • Så digitale er naboene
  • Oppkoblet utstyr
  • British Gas sparer på print
Smarter Communication, #1 2015
#1, 2015

La kunden vise vei

  • Varemerke med innhold
  • Nye forretningsmuligheter
  • Våg å stille spørsmål
  • Belønninger lønner seg
Smarter Communication, #2 2014
#2, 2014

Er du klar for fremtidens kommunikasjon?

  • Finn ut hva kundene mener
  • Analyser og få bedre dialog
  • Slik blir du en dyktig nettverksbygger
  • Kommunikasjonstrendene
Smarter Communication, #1 2014
#1, 2014

Multichannel – Kunden kommuniserer i alle kanaler

  • Digitalt førerkort
  • Fjellinjen
  • Eyetracking
  • Flere versjoner
Smarter Communication, #2 2013
#2, 2013

Release the power of communication

  • Alt kommuniserer noe – overalt
  • Hva vet du om Big Data?
  • Markedet oppfatter bare service
Smarter Communication, #2 2013
#1, 2013

Vi er venner... eller?

  • Leserne er avisenes nye makthavare
  • Tillit og inspirasjon
  • Kunskap skaper lojalitet
  • Dette er triggerlogikk

Abonnere på Smarter Communication

Magasinet Smarter Communication kommer ut fire ganger i året, og det koster ingenting å abonnere.

Abonnere på Smarter Communication

Takk for bestillingen! Magasinet blir sendt til den adressen du har oppgitt i skjemaet.