SCS19_Oslo_3-1-Herobanner.jpg

Vil du vite mer om hvordan du kan bruke kundeinnsikt til å oppnå bedre resultater? Den 25. april inviterer vi deg til en inspirerende formiddag der du får vite mer om hvordan kundeinnsikt kan gi bedre kundeopplevelser.

Tid: Torsdag 25. april fra 08:30 – 12:00.
Sted: Mesh, Tordenskioldsgate 3, 0160 Oslo.
Hvordan finne frem: Kart på Google Maps
Pris: Seminaret er kostnadsfritt for inviterte. Det blir enkel servering av frokost og lunsj.


Jeg vil delta!

Program

Automatisert og datadreven kommunikasjon gjør at det blir mer krevende å leve opp til kundenes forventninger. Smarter Communication Summit lærer deg om hvordan du kan sette kunden i sentrum, og hvordan kundeinnsikt kan brukes som et reelt konkurransefortrinn. PostNord Strålfors presenterer nye løsninger, kommunikasjonstrender og smartere arbeidsmåter.

 

Keynotes

Silvija Seres

Silvija Seres

Matematiker og teknologiinvestor med bakgrunn fra algoritmeforskning i Oxford, utvikling av søkemotoren Alta Vista i Silicon Valley samt tjenesteutvikling i Microsoft.

Silvija Seres vil lære oss mer om algoritmer - på en måte som både er relevant og forståelig.

Berit Svendsen

Berit Svendsen

Kåret til en av Europas femti mest inspirerende kvinner i teknologiverden av Inspiring Fifty, og til den mektigste kvinnen i norsk næringsliv av Kapital. Leder av Vipps internasjonale utvikling.

«Hva kan vi gjøre med stordata og analyse?» Berit Svendsen vil gi oss innsikt i trender innen betalingsformidling.

Andre foredragsholdere

Ole Andreas Hagen

Ole Andreas Hagen

Kommunikasjons- og markedsdirektør i PostNord med erfaring fra internasjonalt arbeid for OECD og EU-kommisjonen.

Ole Andreas Hagen vil fortelle om hvordan PostNord jobber strategisk med kundeinnsikt.

Tomas Lundström

Tomas Lundström

Solutions Manager 3D PostNord Strålfors, jobber med nye løsninger for 3D-print og hvordan dette kan bidra til effektivisering.

Thomas Lundström vil fortelle om hvordan PostNord Strålfors ser på fremtiden innen 3D-print.

Marianne Olsen

Marianne Olsen

Prosjektleder og Service Account Manager i PostNord Strålfors, jobber med kundeoppfølging og utvikling av nye konsepter.

Marianne Olsen og Ragne Steensrud vil fortelle om sine erfaringer med å levere kommunikasjon i omnikanal. Hva kan vi lære av mottakerne?

Ragne Seenstrud

Ragne Seenstrud

Jobber i Fremtind Forsikring i Salg LO med ansvar for de kollektive forsikringsordningene i LO, LO-forbundene og for salget av LOfavør forsikringer.

 

Påmelding

Det er et begrenset antall plasser, så meld deg på allerede nå.


Jeg vil delta!


For mer informasjon og eventuelle spørsmål, kontakt kari.paulsrud@stralfors.no.

Velkommen!

Kåre Lund
Salgsdirektør PostNord Strålfors AS

SCD-2018_SE_Martha_3-1_5.jpg

Smarter Communication Summit 2018

Siste års utgave av Smarter Communication Day i Oslo bød på innsikt om alt fra eksponentiell tenking til chatbots. Den røde tråden for dagen var kundereisen.

Dette skjedde på dagen