Digitalization-and-environmental-impact_16-9.jpg

Slik kan digitalisering redusere bedriftens miljøpåvirkning

Visste du at 100 000 papirfakturaer kan tilsvare 14 600 kilometer bilkjøring eller en tur-retur-reise til Thailand? Ved å digitalisere mer kan du bidra til en grønnere planet. Vi forklarer hvorfor.

New-payment-patterns_Photo_16-9.jpg

Fra kontantløs betaling til kontaktløs – slik endret betalingsmønsteret i Norden seg

Kommer du fremdeles til å bære rundt på en lommebok om fem år? Antagelig ikke. Digital teknologi åpner for ny kontaktløs betaling som integreres bedre i kjøpsopplevelsen.

Security_16-9.jpg

Nye ISO 27001-sertifiseringer garanterer pålitelige sikkerhetsprosedyrer

Risikoene forbundet med cybersikkerhet og datainnbrudd har økt de siste årene, og organisasjoner må i stadig større grad vise at deres informasjonssikkerhet og håndtering av personopplysninger er tilstrekkelig. ISO 27001-sertifiseringen viser at en organisasjon har identifisert risikoer og truffet forebyggende tiltak for å beskytte informasjonen mot brudd på informasjonssikkerheten.

AI_16-9.jpg
Melanie-Mitchel_Expert.jpg

Kunstig Intelligens (AI) er bedre i sjakk enn sunn fornuft

Dataingeniøren Melanie Mitchell har vært i sentrum av den amerikanske AI forskningen siden 1984. I mange områder har utviklingen oversteget forventningene, men kunstig fornuft viste seg å være den vanskeligste nøtten å knekke.

Kundupplevelse_16-9.jpg

Hvordan ser fremtidens kundekommunikasjon ut?

Mattias Norén, Head of Strategy & Business Development for PostNord Strålfors anbefaler selskaper å være forberedt på det uventede. Med fleksible og kanaluavhengige løsninger er det mulig å fortsette å levere til kundene slik de vil i fremtiden.

Innovation-boom_16-9.jpg

Bedrifter bekjemper covid-19-krisen med innovasjon

Koronaviruset har tvunget bedrifter over hele verden til å foreta raske omstillinger i virksomheten. Det har ført til en rekke nyskapinger, alt fra medisinsk verneutstyr til smarte møteverktøy. Nedenfor lister vi opp ti eksempler på nyskapinger som gjør at vi vil komme sterkere ut av krisen:

I-kundens-skor_16-9.jpg

I skoene til kunden

Vi har alle hatt dårlige kundeopplevelser. Men hvordan kan det være at selskaper ikke er klar over gjentatte smertepunkter? Kanskje de bare må bli flinkere til å lytte. Forsker Per Kristensson ser store konkurransefortrinn når bedrifter skaper verdi sammen med sine kunder.

Gen-Z_16-9.jpg
Anders-Parment_Expert.png

Hils på dine nye kollegaer

Når 50-tallister går i pensjon, tar generasjon Z over. Akkurat nå pågår det et generasjonsskifte på mange arbeidsplasser. Livsstilseksperten og adferdsforskeren Lovisa Sterna forklarer hva det innebærer for dynamikken.

Newsletter-Bg_NO_20200903.jpg

Abonner på nyhetsbrevet vårt

Hvordan skaper du lønnsomme kunderelasjoner? Hva er de nyeste trendene, og hvilke kommunikasjonskanaler er mest effektive? Abonner på nyhetsbrevet vårt og få med deg spennende artikler og intervjuer med fokus på det siste innenfor kundekommunikasjon.

Abonner