Utfordringer og muligheter
For at kundene dine skal være fornøyde, kreves det at selskapet ditt er tilgjengelig i alle kanalene kundene ber om. Nå kan du få skalerbar betalingsløsning i Omnikanal, tilpasset små og mellomstore bedrifter. Det lar deg som kunde utvide i takt med din vekst og den digitale utviklingen.
Den store utfordringen ligger i å tilpasse seg mottakerne og gi kundene den opplevelsen de forventer, både i fysiske og digitale kanaler. Det kan vi hjelpe deg med. PostNord Strålfors har alltid de mest brukte kommunikasjonskanalene i Norden.
77 % av alle i Norden ønsker selv å kunne velge hvordan de kommuniserer med bedrifter og myndigheter.
Ved å bli kunde i PostNord Strålfors vil virksomheten din få tilgang til våre standardprodukter. Uten store installasjonskostnader, og med priser tilpasset ditt volum.
Dette for at alle selskaper skal ha mulighet til å kommunisere med sine kunder på tvers av ulike kanaler.
Kort sagt riktig kommunikasjon i riktig kanal, til rett tid. Og en rimelig løsning som kan vokse når virksomheten din vokser.
Fleksibel aktivering avhengig av behov
Første innsteg
Andre innsteg
Tilgang til flere kommunikasjonskanaler:
Tredje innsteg
Tilpasning av innhold på tvers av alle kanaler:
- Vår Access Interactive løsning
Hvordan kan vi hjelpe din bedrift?
La våre eksperter hjelpe deg med å analysere kundedata og påse at kommunikasjonen med den enkelte kunde foregår på den måten kunden selv ønsker.