Skalerbar løsning for betaling i Omnikanal for mellomstore bedrifter.

Hvordan kan vi hjelpe din bedrift? Last ned guide med tips

Fordeler med skalerbar betalingsløsning i Omnikanal for små og mellomstore bedrifter:

  • Standard layout
  • Fleksibelt
  • Prisgunstig
  • Selvbetjening
  • Kanaluavhengig plattform
  • Innstegsmodell i tre steg
Markedstrender Omnikanal

Utfordringer og muligheter

For at kundene dine skal være fornøyde, kreves det at selskapet ditt er tilgjengelig i alle kanalene kundene ber om. Nå kan du få skalerbar betalingsløsning i Omnikanal, tilpasset små og mellomstore bedrifter. Det lar deg som kunde utvide i takt med din vekst og den digitale utviklingen.

Den store utfordringen ligger i å tilpasse seg mottakerne og gi kundene den opplevelsen de forventer, både i fysiske og digitale kanaler. Det kan vi hjelpe deg med. PostNord Strålfors har alltid de mest brukte kommunikasjonskanalene i Norden.

77 % av alle i Norden ønsker selv å kunne velge hvordan de kommuniserer med bedrifter og myndigheter.

Ved å bli kunde i PostNord Strålfors vil virksomheten din få tilgang til våre standardprodukter. Uten store installasjonskostnader, og med priser tilpasset ditt volum.

Dette for at alle selskaper skal ha mulighet til å kommunisere med sine kunder på tvers av ulike kanaler.

Kort sagt riktig kommunikasjon i riktig kanal, til rett tid. Og en rimelig løsning som kan vokse når virksomheten din vokser.

Fleksibel aktivering avhengig av behov

Første innsteg

Muligheten til å sende dokumenter i de mest vanlige kanalene:

De mest brukte kanalene blir tilgjengelige med vår standard layout.

Andre innsteg

Tilgang til flere kommunikasjonskanaler:

Tredje innsteg

Tilpasning av innhold på tvers av alle kanaler:

 

Hvordan kan vi hjelpe din bedrift?

La våre eksperter hjelpe deg med å analysere kundedata og påse at kommunikasjonen med den enkelte kunde foregår på den måten kunden selv ønsker.

Send en melding

Slik lykkes du på 5 steg

Last ned vår guide og få tips til hvordan du kommer i gang med en skalerbar omnikanal som gir mer fornøyde kunder og på et nivå som passer din virksomhet.

Temaer i guiden 

  • Velg en løsning som vokser i takt med bedriften
  • Få full kontroll med din egen portal
  • Legg til mer etterhvert som du vokser
  • Design utsendelsene dine som du vil
  • Velg en partner du kan stole på
Last ned guiden

Inspirasjon og fordypning

Nordea_16-9.jpg

HTML-faktura ble et enkelt valg for Nordea Finans

Nordea Finans sin store utfordring var å nå bredt ut til så mange kunder som mulig, til tross for de begrensninger som taushetsplikten innebærer. «HTML-faktura ble løsningen, og med faktura som en av våre viktigste kanaler, er dette en løsning som gjør at vi virkelig når kundene», forteller Anders Elgenberg, Senior Communication & Marketing Specialist i Nordea Finans.

The-future-of-payment_16-9_3.jpg

Fremtidens betalingsløsninger

De siste årene har konkurransen innen betalingsløsninger og andre finansielle tjenester økt kraftig. Nå finnes det flere leverandører og bedre og sikrere tjenester enn noen gang før. 

NCC_NO.jpg

Nordic Channel Compass

I rapporten "Den splittede mottakeren" kan du lese mer om hvordan kunder i Norden ønsker å motta kommunikasjon fra bedrifter og myndigheter.