Vi bruker informasjonskapsler på stralfors.no for å bedre brukeropplevelsen på våre sider. Du godtar bruken av informasjonskapsler ved å klikke på «Lukk» eller ved å klikke deg videre på nettsiden. Mer informasjon om cookies.
Pandemien ga oss digitale møter – men hvor er arbeidsplassen?
Det siste året har overgangen til videomøter og digitale verktøy vært en løsning for å kunne fortsette å arbeide. Men vi er mange som har innsett at det ikke er nok som plan for hvordan vi skal arbeide i fremtiden.
Fjernarbeid stiller høye krav til riktig håndtering av data og sikker distribusjon. Det er også klokt å utarbeide digitale strategier for lagring og sikker tilgang til virksomhetskritiske dokumenter
Nye ISO 27001-sertifiseringer garanterer pålitelige sikkerhetsprosedyrer
PostNord Strålfors håndterer enorme mengder personopplysninger hver dag.
I bunn og grunn handler det om tillit, at kundene og medarbeiderne skal kunne føle seg helt trygge på at vi kan levere det vi har lovet, både digitalt og fysisk. Og at vi håndterer kundenes data på en riktig og sikker måte, sier Martin Nyberg, Chief Compliance Officer i PostNord Strålfors.
Mer personlig kommunikasjon med smart bruk av kundedata
Å arbeide datadrevet gjør det mulig å nå ut med rett budskap til rett kunde i rett kanal. Men for å kunne fortsette med det må du overbevise kunden om at det er en vinn-vinn-situasjon der begge parter får utbytte av transaksjonen.
Vi har alle hatt dårlige kundeopplevelser. Men hvordan kan det være at selskaper ikke er klar over gjentatte smertepunkter? Kanskje de bare må bli flinkere til å lytte. Forsker Per Kristensson ser store konkurransefortrinn når bedrifter skaper verdi sammen med sine kunder.
Mattias Norén, Head of Strategy & Business Development for PostNord Strålfors anbefaler selskaper å være forberedt på det uventede. Med fleksible og kanaluavhengige løsninger er det mulig å fortsette å levere til kundene slik de vil i fremtiden.
Fra kontantløs betaling til kontaktløs – slik endret betalingsmønsteret i Norden seg
Kommer du fremdeles til å bære rundt på en lommebok om fem år? Antagelig ikke. Digital teknologi åpner for ny kontaktløs betaling som integreres bedre i kjøpsopplevelsen.
Bedrifter bekjemper covid-19-krisen med innovasjon
Koronaviruset har tvunget bedrifter over hele verden til å foreta raske omstillinger i virksomheten. Det har ført til en rekke nyskapinger, alt fra medisinsk verneutstyr til smarte møteverktøy.
Nedenfor lister vi opp ti eksempler på nyskapinger som gjør at vi vil komme sterkere ut av krisen:
Få tilgang til intervjuer med ledende eksperter, som jobber strategisk med kundeopplevelse i sine bedrifter. Intervjuene fremhever ulike måter å jobbe med CX og gir verdifulle råd for hvordan man kan forbedre arbeidet med CX.
Lær av de beste og overgå resten.
Digital Commons beskrives ofte som en digital ressurs som er åpen for alle og kan brukes og utvikles fritt, med Wikipedia som et av de mest kjente eksemplene. Kunnskapsdeling gjennom Digital Commons øker nå også innenfor medisinsk forskning og smart cities.
Har du laget et prosjekt som skal forandre verden? Eller trenger du bare å få bedre oversikt over fakturaene dine. Med eArkiv passer vi på at bedriften din sine viktigste dokumenter alltid lagres på en sikker måte.
Når 50-tallister går i pensjon, tar generasjon Z over. Akkurat nå pågår det et generasjonsskifte på mange arbeidsplasser. Livsstilseksperten og adferdsforskeren Lovisa Sterna forklarer hva det innebærer for dynamikken.
Den raske digitaliseringen i 2020 endret måten vi kommuniserer på. En konsekvens av dette er at områder som digital tillit, personalisering og samtaledesign vil bli stadig viktigere for kundene i 2021. Det mener Mattias Norén, Head of Strategy and Business Development.
Er det en motsetning mellom økt personalisering og større krav på kundeintegritet? Mattias Norén, Head of Business Development, gir sine synspunkter på fem spørsmål bedrifter behøver å ta stilling til i 2020.
I takt med at antallet betalingstjenester øker, blir det mer og mer viktig for bedrifter å inkludere betalingsstyring i sin omnikanalstrategi. Muligheten til selv å velge betalingsmetode styrker både lojaliteten og betalingsviljen.
De siste årene har det vært mye snakk om at forbrukerne får større makt, men hva betyr det i praksis, og hva gjør de med den? Her lister vi opp åtte tydelige tegn på at kunden har tatt kontrollen.
Forfatteren og foreleseren Daniel Ewerman er en av Sveriges fremste talsmenn for gode kundeopplevelser. Han har brukt de siste ti årene på å forsøke å få bukt med dårlig service.
PostNord har ved hjelp av teknologi som tidligere var forbeholdt forskningens verden, undersøkt hvordan vår underbevissthet reagerer på administrativ kommunikasjon. Undersøkelsen viser at print fremdeles har høyt engasjement, men den digitale postkassen utfordrer.
Å gjøre en analog tjeneste digital er bare en teknisk flytteoperasjon. Ekte digitalisering oppstår først når bedriftene forstår internett-generasjonens atferd. Det mener TEDx-foreleseren Ashkan Fardost, som er ekspert på digitalisering og disruptiv teknologi.
Antingen stödjer din webbläsare inte javascript, eller är javascript inaktiverat. Denna webbplats fungerar bäst om du aktiverar javascript.