Content hub

Nordea_16-9.jpg

Slik sparer Nordea penger med papir

Nordea byttet til en dyrere trykkløsning og sparte millioner. Det er mulig takket være Strålfors’ løsning White Paper Factory. Med flere digitale kommunikasjonskanaler kan besparelsen bli enda større.

Telia_Jane-Poulsen_16-9.jpg

Hemmeligheten bak Telias nye og bedre faktura

Det var like før Telia Danmark fjernet viktig informasjon fra fakturaene, noe som kunne ha fått store konsekvenser. En eyetracking-analyse fikk dem heldigvis tilbake på rett spor.

COOP_16-9.jpg

Coop: ”Hvert enkelt medlem er unikt og skal merke det”

Coop er en av Sveriges største matvarekjeder. Med vel tre millioner medlemmer er det en stor utfordring å skulle formidle rett tilbud til rett person. – Hvert enkelt medlem er unikt og skal merke det, sier Jonas Taube, sjef for kampanjestrategi og reklameproduksjon i Coop.

Pagen_16-9.jpg

Pågens daglige brød skaper mange transaksjoner

Pågen er Sveriges ledende bakeribedrift og omsetter for 2,7 milliarder svenske kroner. Det er også på hjemmemarkedet at Pågen er størst, men de er i tillegg sterkt til stede i de nordiske nabolandene, ikke minst i Danmark, der Pågen er mer eller mindre synonymt med kanelgiflene – de små kanelbollene.

Volvofinans_16-9.jpg

Volvofinans: ”Kunden må selv velge”

Hvordan tilpasser man kundekommunikasjonen når stadig flere kunder velger e-faktura? Det er en av utfordringene som Volvofinans Bank står overfor.

Telenor_16-9.jpg

Portooptimalisering lønnsom avtale for Telenor

Porto er en tung post for mange bedrifter. Telenor Danmark lyktes i å spare to millioner kroner i året på å gå over til bedriftspost, men det krevde at de tilpasset faktureringssystemet. Telenors krav var at kundene ikke skulle merke noe til overgangen til bedriftspost, og at betalingsfristene ikke måtte bli kortere.

Sparebanke-1_16-9.jpg

LOfavør: ”Vi må nå ut til alle medlemmene”

LOfavørs største utfordring akkurat nå er å nå ut med konseptet til medlemmene. Nye LO-medlemmer får informasjon om tilbudene fra LOfavør i den første medlemsutsendelsen. De samme opplysningene legges ved den utsendelsen som inneholder nytt kort.

Skånetrafiken

Skånetrafiken

Skånetrafiken lanserer et kort for ID-baserte reiser i samarbeid med PostNord Strålfors. Resultatet blir smartere og mer miljøvennlig billetthåndtering og effektiv kortdistribusjon.

Lyreco_Thorbjorn-Lauritsen_16-9.jpg

For Lyreco er bestillingen bare et klikk unna

Systemet må være enkelt å bruke for de ansatte og kunne bygges ut med flere funksjoner etter hvert. Det var vesentlige krav da Lyreco skulle begynne å sende ut kundetilbud med e-post.

Forsvarets-Rekruttering_16-9.jpg

Tilfeldighetene rår hos Forsvarets Rekruttering

I midten står det en tombolatrommel. Daniel trekker et kort, river av kontrollremsen og leser 27 972. Nummeret innebærer at han blir fritatt fra militærtjenesten. I Danmark er det nemlig loddtrekning som avgjør hvem som skal avtjene verneplikt.

Falck-Assistance_16-9.jpg

Slik får Falck Assistance tydeligere identitet

Falck Assistans ønsker å bli tydeligere i kommunikasjonen. Ved hjelp av enhetlig utseende og en teknisk plattform fra PostNord Strålfors skal det være lett å identifisere Falck Assistans som avsender.