Content hub

Brio-erik-16-9.jpg

Med tretoget inn i fremtiden

Brios leketog er en klassiker som generasjoner av barn har lekt med. Varemerket signaliserer både kvalitet og nostalgi. Så hvordan fører man en togbane av tre inn i den digitale tidsalderen uten å gi avkall på selskapets grunnverdier? Det vet designansvarlig Erik Söderlind.

Arbetsförmedlingen-1.jpg

Mer effektiv fakturahåndtering med EDI

Takket være EDI og systemintegrasjon fra PostNord Strålfors kan den svenske Arbetsförmedlingen enkelt utveksle elektroniske meldinger med sine 6000 leverandører – uansett hvilket system de bruker, og hvor i verden de befinner seg.

Telia_Tamara-Kahliel_16-9.jpg

Telias digitale reise

Telia Danmark er på en reise som skal gjøre selskapet heldigitalisert, både internt og overfor kundene. – Vårt hovedfokus er digitalisering og forenkling, sier Tamara Khaliel, strategisk sourcingsjef i Telia Danmark.

Filip-Sandberg_Glenair-Nordic_875x500.jpg

Enklere salgsprosess med 3D-utskrift

Med prototyper skrevet ut i 3D kan Glenair Nordic demonstrere for kundene hvordan et kundetilpasset produkt vil fungere i virkeligheten. – Det hjelper oss utrolig mye i salgsprosessen, sier Filip Sandberg, Technical Sales Manager i Glenair Nordic.

Skelleftea-kraft_16-9.jpg

Mer fornøyde kunder takket være digitalisering

Skellefteå Kraft skal bli det beste energiselskapet i Sverige. Med bransjens mest fornøyde kunder er de på god vei.

JenniFlink_16-9.jpg

Bedre dialog forebygger betalingsanmerkninger

Med mer dialog og folkeopplysning vil inkasso­selskapet OK Perintä hjelpe skyldnerne å ta bedre økonomiske beslutninger. Budskapet ”den nye tidens inkasso” blir formidlet i forskjellige kanaler, og fakturaen har fått oppdatert utforming basert på en eyetracking-undersøkelse utført av PostNord Strålfors.

UlfCato_16-9.jpg

"Jobben er ikke gjort før du har levert som lovet"

Ordene kommer fra Ulf Cato. Han er direktør for Clarion Hotel Amaranten i Stockholm og jobber i en bransje som akkurat nå har manges øyne på seg. – Vi arbeider med kundene hele tiden. Det er derfor netthandelen ser til oss for å lære mer om kundereisen, forteller han.

Eon-omnichannel_16-9.jpg

Digitale fakturaer i omnichannel lønner seg

Resultat: mindre belastning på kundeavdelingen, økt salg på nettet, høyere kundetilfredshet og redusert kundefrafall.

Pagen_16-9.jpg

Pågens daglige brød skaper mange transaksjoner

Pågen er Sveriges ledende bakeribedrift og omsetter for 2,7 milliarder svenske kroner. Det er også på hjemmemarkedet at Pågen er størst, men de er i tillegg sterkt til stede i de nordiske nabolandene, ikke minst i Danmark, der Pågen er mer eller mindre synonymt med kanelgiflene – de små kanelbollene.

Volvofinans_16-9.jpg

Volvofinans: ”Kunden må selv velge”

Hvordan tilpasser man kundekommunikasjonen når stadig flere kunder velger e-faktura? Det er en av utfordringene som Volvofinans Bank står overfor.