Content hub

Categories level 1

Categories level 1

Nicklas Bergman

Slik møter du fremtiden på riktig måte

Investoren og gründeren Nicklas Bergman har brukt en stor del av sitt yrkesaktive liv på å prøve å finne ut hvor teknologien kommer til å føre oss i fremtiden. – Vi mennesker har en tendens til å ikke like endringer – og teknologi har en tendens til å overvinne den motstanden så lenge vi finner måter å bruke den på som er fordelaktige for oss, sier han.

Allente

Digitalisering fører Allente nærmere kunden

Allente står for all entertainment. Navnet skal speile posisjonen til det nye varemerket på markedet og hva de ønsker å tilby kundene. PostNord Strålfors har i nært samarbeid med Allente bygget et system der all fakturering går via PostNord Strålfors’ omnikanal-plattform, noe som har hjulpet Allente med å akselerere sin digitale reise.

SCS2021_BrandImage_1080x608_8.jpg

Join the conversation!

Alt innholdet fra Smarter Communication Summit 27. oktober 2021 er tilgjengelig.

Omni_Ida-16-9.jpg

Hva er omnikanal-kommunikasjon?

Omni i omnikanal kommer fra latin og betyr «alle steder». Essensen i omnikanal er å skape en best mulig og sammenhengende opplevelse på tvers av kanaler. Uansett hvordan kunden eller potensielle kunder interagerer med din virksomhet, skal dere samle inn og bruke disse dataene i den fremtidige kommunikasjonen med den aktuelle personen.

SMB-kampagne_16-9.jpg

Skalerbar betalingsløsning for mellomstore virksomheter

For at kundene dine skal være fornøyde, kreves det at selskapet ditt er tilgjengelig i alle kanalene kundene ber om. Vår skalerbare løsning lar deg som kunde utvide i takt med din vekst og den digitale utviklingen.

The-future-of-payment_16-9_3.jpg

Fremtidens betalingsløsninger

De siste årene har konkurransen innen betalingsløsninger og andre finansielle tjenester økt kraftig. Nå finnes det flere leverandører og bedre og sikrere tjenester enn noen gang før. 

Digital-inkasso_16-9.jpg

Potensialet for digital inkasso er enormt

I desember 2020 sendte norske selskaper 400 000 purringer og inkassokrav digitalt, og etterspørselen etter digital inkasso øker. «Vi ønsker å være i forkant av utviklingen av krav til digital inkasso sammen med våre kunder og partnere, sier leder for forretningsutvikling i PostNord Strålfors», Andreas Schei.

Johan-Falk_16-9.jpg

«Se mulighetene ved å ligge i forkant»

Å digitalisere med miljøet i fokus gjør det mulig for bedrifter å oppnå store konkurransefortrinn. Det mener Johan Falk, grunnlegger av og leder for Exponential Roadmap Initiative.

Digitalisera-for-miljon_16-9_3-2.jpg

Digitaliser for miljøet

For bedrifter og organisasjoner som vil redusere sin miljøpåvirkning, kan digitalisering av kundekommunikasjonen være en viktig brikke i puslespillet – hvis det gjøres strategisk og på riktig måte.

Digitalization-and-environmental-impact_16-9.jpg

Slik kan digitalisering redusere bedriftens miljøpåvirkning

Visste du at 100 000 papirfakturaer kan tilsvare 14 600 kilometer bilkjøring eller en tur-retur-reise til Thailand? Ved å digitalisere mer kan du bidra til en grønnere planet. Vi forklarer hvorfor.

Oscar-Berg_16-9.jpg

Pandemien ga oss digitale møter – men hvor er arbeidsplassen?

Det siste året har overgangen til videomøter og digitale verktøy vært en løsning for å kunne fortsette å arbeide. Men vi er mange som har innsett at det ikke er nok som plan for hvordan vi skal arbeide i fremtiden.

Work-after-Covid-19_16-9.jpg

Fjernarbeid på en sikker måte

Fjernarbeid stiller høye krav til riktig håndtering av data og sikker distribusjon. Det er også klokt å utarbeide digitale strategier for lagring og sikker tilgang til virksomhetskritiske dokumenter

Security_16-9.jpg

Nye ISO 27001-sertifiseringer garanterer pålitelige sikkerhetsprosedyrer

PostNord Strålfors håndterer enorme mengder personopplysninger hver dag. I bunn og grunn handler det om tillit, at kundene og medarbeiderne skal kunne føle seg helt trygge på at vi kan levere det vi har lovet, både digitalt og fysisk. Og at vi håndterer kundenes data på en riktig og sikker måte, sier Martin Nyberg, Chief Compliance Officer i PostNord Strålfors.

Payment-Management_16-9_2.jpg

Mer personlig kommunikasjon med smart bruk av kundedata

Å arbeide datadrevet gjør det mulig å nå ut med rett budskap til rett kunde i rett kanal. Men for å kunne fortsette med det må du overbevise kunden om at det er en vinn-vinn-situasjon der begge parter får utbytte av transaksjonen.

I-kundens-skor_16-9.jpg

I skoene til kunden

Vi har alle hatt dårlige kundeopplevelser. Men hvordan kan det være at selskaper ikke er klar over gjentatte smertepunkter? Kanskje de bare må bli flinkere til å lytte. Forsker Per Kristensson ser store konkurransefortrinn når bedrifter skaper verdi sammen med sine kunder.

Kundupplevelse_16-9.jpg

Hvordan ser fremtidens kundekommunikasjon ut?

Mattias Norén, Head of Strategy & Business Development for PostNord Strålfors anbefaler selskaper å være forberedt på det uventede. Med fleksible og kanaluavhengige løsninger er det mulig å fortsette å levere til kundene slik de vil i fremtiden.

Summit-2020_16-9.jpg

21. oktober var premieren på vår heldigitale og nordiske event

Et nordisk og digitalt event med nærmere 900 deltagere, som hadde meldt seg på til konferansen. Fra fem forskjellige scener; nordisk, norsk, dansk, svensk og en finsk inspirerte scene, delte 28 foredragsholdere sine internasjonale og nasjonale perspektiver om temaet «Connecting the dots».

Lowell_16-9.jpg

Lowells løsning revolusjonerer bransjen

Lowell satser på digital tjenesteutvikling. Et av de viktigste initiativene er å tilby enkle og raske tjenester direkte i mobiltelefonen. – Vi ønsker å være ledende i bransjen, og da må vi hele tiden finne nye veier for å kunne gi kundene de beste løsningene, sier Jens Lindeblad, Head of Digital & Innovation i Lowell.

New-payment-patterns_Photo_16-9.jpg

Fra kontantløs betaling til kontaktløs – slik endret betalingsmønsteret i Norden seg

Kommer du fremdeles til å bære rundt på en lommebok om fem år? Antagelig ikke. Digital teknologi åpner for ny kontaktløs betaling som integreres bedre i kjøpsopplevelsen.

Innovation-boom_16-9.jpg

Bedrifter bekjemper covid-19-krisen med innovasjon

Koronaviruset har tvunget bedrifter over hele verden til å foreta raske omstillinger i virksomheten. Det har ført til en rekke nyskapinger, alt fra medisinsk verneutstyr til smarte møteverktøy. Nedenfor lister vi opp ti eksempler på nyskapinger som gjør at vi vil komme sterkere ut av krisen:

Visual-search_16-9_NO.jpg

Visual Search revolusjonerer kundereisen

Nye tjenester for bildesøk gjør det mulig å bruke mobilkameraet som søkemotor. Netthandelen er det området som påvirkes raskest av den nye teknologien når apper som Google Lens og Pinterest endrer hvordan vi interagerer med verden rundt oss.

Vis mer