Summit-2020_Hero_3-1.jpg

Smarter Communication Summit, nå digitalt og nordisk

I år går vi digitalt når vi gjør Smarter Communication Summit til en virtuell opplevelse fra start til slutt. Vi beveger oss fra det å snakke om digitale opplevelser, til å praktisere det gjennom virtuelle live-debatter, intervjuer, foredragsholdere og interaksjonsmuligheter.

Du kan følge opplevelsen fra hjemmekontoret eller samles på kontoret med kollegaer, når eventet arrangeres i alle nordiske land på samme tid. Hovedtalerne vil holde sine foredrag på engelsk, og disse er tilgjengelige for alle, mens kundecasene og lokale foredragsholdere vil være i lokale språk.

Temaet vil være "Connecting the dots", fordi kundelojalitet i fremtiden avhenger av evnen til å styrke den digitale dialogen i alle kontaktpunkter med kundene dine. Med digital dialog til riktig tid og sted skaper du verdi for kundene dine og styrker lojaliteten.

En av våre hovedtalere er Alex Hunter, Virgin Groups tidligere Head of Digital. Han vil blant annet fortelle om nye digitale kommunikasjonsverktøy og løsninger.

Tid: Onsdag 21. oktober
Sted: Link kommer
Pris: Arrangementet er kostnadsfritt
Målgruppe: Dagen passer for deg som er opptatt av eller jobber med kundeopplevelse, kundelojalitet og/eller digitalisering av kommunikasjon.

Events SCS 2020

Program

Hele programmet finner dere på registreringssiden.

Keynotes

Alex Hunter

Alex Hunter

Eksepsjonell kundeopplevelse i det 21. århundre
Hvordan transformerer man en tilfeldig besøkende til å bli en livslang kunde? Merkevareeksperten og investor Alex Hunter har hjulpet noen av verdens største organisasjoner med å skape merkevarelojalitet og fantastiske kundeerfaringer ved å kombinere start-up kreativitet med fremvoksende teknologier. I dette foredraget kommer Alex til å utforske psykologien bak lojalitet og avdekke noen av de beste taktikkene for å holde kundene dine fornøyde.

Tidligere Global Head of Digital for the Virgin Group, ansvarlig for den globale digitalstrategien til Virgin Group merkevare, samt for Sir Richard Branson sin personlige digitale strategi.

Ole Petter Nyhaug

Ole Petter Nyhaug

Unik innsikt i bransjer og markedstrender
Analyseeksperten Ole Petter Nyhaug er kjent for sine markedsanalyser og har jobbet som analytiker for noen av verdens sterkeste merkevarer. Ole Petter brenner for å hjelpe bedrifter med å finne og dokumentere nye markedsmuligheter basert på forbrukerinnsikt og innovative metoder.

Partner og kreativ leder for Opinion AS, Norges største analysebyrå innen markedsanalyse og forbrukerinnsikt.

Foto: Hampus Lundgren/NHO

Rebecka Carlsson

Rebecka Carlsson

Sådan fører ny teknologi til bæredygtige forretningsmodeller – og samfund!
Den teknologiske udvikling og klimaomstillingen er megatrends, der vil påvirke erhvervslivet mere end noget andet i de kommende årtier. Hvordan kan vi finde ud af, hvor de forskellige teknologier er på vej hen, og på det grundlag træffe mere kvalificerede beslutninger i dag? Samtidig med at den teknologiske udvikling vender op og ned på de fleste forretningsmodeller, bliver bæredygtighed en disruptiv kraft. Om kun tre årtier vil verdensøkonomien være fuldstændig klimaneutral, men hvilke forretningsmuligheder giver det?

Grundlægger af og administrerende direktør i forretningsudviklingsvirksomheden Heureka Ventures, der hjælper etablerede virksomheder med at opgradere til banebrydende bæredygtige forretningsmodeller og bæredygtighedsstartups med at skalere hurtigere. En flittigt brugt foredragsholder/underviser inden for bæredygtighed, forretningsudvikling, fremtidstrends og eksponentielle teknologier.

 

 

I SAMARBEID MED

Tidligere event

16-9_puff_SCS2019.jpg

Smarter Communication Summit 2019

25. april var det duket for årets Smarter Communication Summit i Oslo. Årets tema var kundeinnsikt og Smarter Communication Summit ville gi de besøkende en innføring i hvordan du kan sette kunden i sentrum, og hvordan kundeinnsikt kan brukes som et reelt konkurransefortrinn. 

16-9_puff_SCS2018.jpg

Smarter Communication Summit 2018

Smarter Communication Summit 2018 i Oslo bød på innsikt om alt fra eksponentiell tenking til chatbots. Den røde tråden for dagen var kundereisen.