Summit-2020_NO_Concept-image_3-1_10-mars.jpg

Sterkt kundefokus er avgjørende for å oppnå suksess i en verden der nye regler stadig inntreffer, og bedrifter må tilpasse seg etter endrede forventninger til egne produkter og tjenester.

Årets Smarter Communication Summit byr på en spennende morgen som tar sikte på å vise deg et glimt av morgendagens digitale kommunikasjonsverktøy. Sammen med oss ønsker vi å invitere deg til å sammenkoble punktene, og utforske kundekommunikasjonen sin fremtid, fra touchpoint til touchpoint.

Mange av utfordringene vi møter på i løpet av en arbeidsdag er i disse dager relatert til data. Som et resultat av de nye og spennende digitale verktøyene og løsningene, har det skjedd et paradigmeskifte innen kundekommunikasjon. Mobilbetaling, maskinlæring og kunstig intelligens (AI) har tvunget frem endringer i måten bedrifter og organisasjoner må jobbe med kundekommunikasjon på.

Denne dagen handler om å bygge smartere kommunikasjonsløsninger, med et unikt og forbrukerdrevet fokus. For å lykkes må man sammenkoble punktene; fra datahåndtering, til å videreformidle innholdet til rett person, til riktig tid og i rett kanal.

Tid: Torsdag 10. september fra 08:30 – 12:30.
Sted: Mesh, Tordenskioldsgate 3, 0160 Oslo.
Hvordan finne frem: Kart på Google Maps
Pris: Seminaret er kostnadsfritt for inviterte. Det blir enkel servering av frokost og lunsj.
Påmelding: Det er et begrenset antall plasser, så meld deg på allerede nå.


Jeg vil delta!

Events SCS 2020

Keynotes

Alex Hunter

Alex Hunter

Eksepsjonell kundeopplevelse i det 21. århundre
Hvordan transformerer man en tilfeldig besøkende til å bli en livslang kunde? Merkevareeksperten og investor Alex Hunter har hjulpet noen av verdens største organisasjoner med å skape merkevarelojalitet og fantastiske kundeerfaringer ved å kombinere start-up kreativitet med fremvoksende teknologier. I dette foredraget kommer Alex til å utforske psykologien bak lojalitet og avdekke noen av de beste taktikkene for å holde kundene dine fornøyde.

Tidligere Global Head of Digital for the Virgin Group, ansvarlig for den globale digitalstrategien til Virgin Group merkevare, samt for Sir Richard Branson sin personlige digitale strategi.

Ole Petter Nyhaug

Ole Petter Nyhaug

Unik innsikt i bransjer og markedstrender
Analyseeksperten Ole Petter Nyhaug er kjent for sine markedsanalyser og har jobbet som analytiker for noen av verdens sterkeste merkevarer. Ole Petter brenner for å hjelpe bedrifter med å finne og dokumentere nye markedsmuligheter basert på forbrukerinnsikt og innovative metoder.

Partner og kreativ leder for Opinion AS, Norges største analysebyrå innen markedsanalyse og forbrukerinnsikt.

Foto: Hampus Lundgren/NHO

Påmelding

Det er et begrenset antall plasser, så meld deg på allerede nå. Du kan også invitere med en kollega til arrangementet. Du kan også invitere med en kollega til arrangementet.


Jeg vil delta!


For mer informasjon og eventuelle spørsmål, kontakt Carina.Bilden@stralfors.no.

Velkommen!

Kåre Lund
Salgsdirektør PostNord Strålfors AS

Tidligere event

16-9_puff_SCS2019.jpg

Smarter Communication Summit 2019

25. april var det duket for årets Smarter Communication Summit i Oslo. Årets tema var kundeinnsikt og Smarter Communication Summit ville gi de besøkende en innføring i hvordan du kan sette kunden i sentrum, og hvordan kundeinnsikt kan brukes som et reelt konkurransefortrinn. 

16-9_puff_SCS2018.jpg

Smarter Communication Summit 2018

Smarter Communication Summit 2018 i Oslo bød på innsikt om alt fra eksponentiell tenking til chatbots. Den røde tråden for dagen var kundereisen.