eArchive-hero_3-1.jpg

eArchive

Rask, sikker og GDPR-kompatibel tilgang til data sparer deg for mye tid i det daglige arbeidet. Og gir bedre kundeopplevelser. eArchive er selve kjernen i alle informasjonsstrømmer.

Sikker lagring av fysisk og digital kommunikasjon

  • Rask og enkel tilgang til all kommunikasjon fra alle typer enheter
  • Enklere kundestøtte
  • Direkte og indirekte tids- og kostnadsbesparelser
  • Raskt og enkelt å komme i gang.
  • Fås på flere forskjellige språk
  • Høy sikkerhet med full sporbarhet
  • GDPR-kompatibel

Slipp å bruke tid på innkommende kommunikasjon

Unødig administrasjon av en stor innkommende kommunikasjonsstrøm kan være tidkrevende. Kontakt oss, så løser vi problemet sammen.

Finn informasjonen raskt

Det kan være tidkrevende å først lagre informasjonen, for deretter å finne tilbake igjen til lagringsstedet. Lede- og svartidene kan også bli lengre. Med eArchive kan du enkelt lagre all innkommende og utgående informasjon, både fysisk og digital, og dermed redusere administrasjonstiden. Kundeservice kan øyeblikkelig søke etter samme informasjon som kunden i telefonen sitter med. Det gir en bedre kundeopplevelse.

Kom i gang på null tid med en skalerbar løsning

Informasjon fra alle kilder og strømmer, alt fra HR-dokumenter og tegninger til fakturaer og salgsavtaler, kan lagres i eArchive. Når behovene endres, kan løsningen skaleres opp eller ned, avhengig av hvor store strømmer den skal håndtere, og i hvilke land den skal brukes. Hvis du trenger å komme raskt i gang, finnes det en skybasert standardløsning som er rask å ta i bruk, uten tidkrevende IT-integreringer. Eller du kan integrere løsningen med IT-systemene dine.

eArchive passer for en rekke typer data og støtter ulike prosesser. Eksempler:

  • Kundekommunikasjon
  • HR- og personalarkiv
  • Saksarkiv
  • Kontraktarkiv
  • Byggetillatelsesarkiv
  • Tegningsarkiv
  • Miljøarkiv

Enkel håndtering av personopplysninger

Hvis du har behov for å slette informasjon i henhold til GDPR, kan du gjøre det med et tastetrykk. Samtidig ligger alle informasjonsstrømmer, som fakturaer, salgsavtaler og HR-dokumenter, separat. Dette gjør det enkelt å håndtere ulike typer dokumenter på ulike måter. Du kan for eksempel lagre fakturaer i lovbestemt antall år, selv om kunden ønsker å slette annen kundeinformasjon.

Høy sikkerhet og full sporbarhet

Alle data lagres i sikre systemer med kryptering, autentiseringskontroller og logging av dokumenter. Det gjør at dataene er sikre, samtidig som det er mulig å spore all bruk av et dokument. Ettersom brukernes tilgangsrettigheter kan styres gjennom rollebasert tilgang til ulike dokumenter, sikres informasjonen ytterligere. 

Systemet bygger dessuten på åpne standarder og på prinsipper for serviceorientert arkitektur (SOA), og er dermed fremtidssikret for nye kommunikasjonsformer og ny lovgivning.

eArchive er en del av vårt Omnichannel-tilbud

Hvis du vil vite hvilke muligheter du har med eArchive, hjelper vi deg underveis. Det gjør at du kan tilpasse arkivet til virksomheten på best mulig måte.
Det sterkeste systemet får du ved å bruke løsningen sammen med våre andre Omnichannel-løsninger. Da får du enda større muligheter til å automatisere kommunikasjonsstrømmer og frigjøre ressurser internt. 

Les mer om Omnichannel

Relaterte løsninger

16-9_mailroom-solutions

Mailroom Solutions

Automatiser håndteringen av all innkommende kommunikasjon fra samtlige kanaler. Det sparer deg for administrasjonsarbeid og reduserer kostnadene.

Scanning-puff-16-9.jpg

Invoice Scanning

Med Invoice Scanning kan du digitalisere innkommende fysiske fakturaer. Det forenkler administrasjonen og reduserer kostnadene.

Archive_Scanning-puff-16-9.jpg

Archive Scanning

Med Archive Scanning digitaliserer du effektivt fysiske arkiver, alt fra avtaler og HR-arkiver til gamle byggetillatelsesdokumenter. Det gjør arkivet søkbart – og GDPR-kompatibelt.

Slipp å bruke tid på innkommende kommunikasjon

Unødig administrasjon av en stor innkommende kommunikasjonsstrøm kan være tidkrevende. Kontakt oss, så løser vi problemet sammen.