Output Management

Kommuniser i den kanalen, fysiske eller digitale, som kunden selv har bestemt. Med Output Management sikrer du at informasjonen når frem. Og du får mer fornøyde kunder.

Output Management-løsninger

16-9_Access-Interactive.jpg

Access Interactive

Gjør kundene nysgjerrige på utsendelsene dine! Forbedre kundeopplevelsen ved å tilpasse kommunikasjonen etter mottakeren, både når det gjelder innhold og utkanal.

Digital-Mailboxes-16-9.jpg

Digipost

Du trenger ikke å bruke tid på administrasjon av utsendelser til digitale postkasser. Med den digitale postkassen Digipost havner alle utsendelser på riktig sted.

Dynamic-Communication-16-9.jpg

Dynamic Communication

Nå frem med budskapet ditt. Bruk personlig tilpassede tilbud og interaktivitet for å få kundene til å åpne dokumentet ditt.

eArchive-16-9_2.jpg

eArkiv

Rask, sikker og GDPR-kompatibel tilgang til data sparer deg for mye tid i det daglige arbeidet. Og gir bedre kundeopplevelser. eArkiv er selve kjernen i alle informasjonsstrømmer.

Payment-in-DMB_eBoks_16-9.jpg

e-Boks

Den digitale postkassen e-Boks letter arbeidsbelastningen for deg. Samtidig får du smarte funksjoner med helt nye muligheter til å kommunisere med mottakerne.

16-9_epost-sms.jpg

E-post og SMS

I en tid med raske endringer, stor konkurranse og mange muligheter er det ikke alltid like lett å fange kundenes oppmerksomhet. Individuelt tilpasset kommunikasjon via kanaler som mottakeren bruker og foretrekker, øker både interessen og kundelojaliteten.

print-and-enclosing2-16-9.jpg

Print & Vedlegg

Print & Vedlegg er en tjeneste for deg som stiller høye krav til fleksibilitet, levering og sikkerhet. Løsningen kan tilpasses alt etter hvilke kommunikasjonsbehov du har, selvsagt med levering i hele Norden og mulighet for tilknytning til det komplette Omnikanal-tilbudet vårt.

16-9-we-mail-02.jpg

We Mail

We Mail er en enkel og sikker tjeneste for deg som har behov for å kommunisere i både fysiske og digitale kanaler, men gjerne vil slippe administrasjon og problemer.

Utsendelse i riktig kanal

81 prosent av nordmennene ønsker selv å velge hvilken kanal de vil motta kommunikasjon i. Med Output Management gir du dem mulighet til å velge mellom både fysiske og digitale kanaler. Du får mer fornøyde kunder.

Prat med kunden – der kunden vil

Kommunikasjonskanalene blir stadig flere. Ingen av dem er en bedre eller dårligere kontaktvei til kundene enn en annen. Der én kunde foretrekker digital postkasse, foretrekker en annen nettbankfaktura og en tredje fysiske brev.

Faktum er at 81 prosent av nordmennene ønsker å kunne velge kanal selv. Dette fremkommer av vår rapport "Nordic Channel Compass 2018". 34 prosent bytter eller overveier å bytte selskap når de ikke selv får bestemme. Det finnes bare én løsning for å gjøre alle kunder fornøyde: Kommuniser i samtlige kanaler.

Personlig tilpasset og lettfattelig innhold

Hele 91 prosent av nordmennene mener at det viktigste med kommunikasjonen er at den er lettfattelig. Samtidig øker sannsynligheten for at mottakeren åpner et dokument som er relevant og interessant.

Med våre Output Management-løsninger kan du tilpasse utsendelsene slik at innholdet blir personlig og mer interessant for mottakeren. Du kan også legge til interaktiv animasjon som gjør innholdet lett å forstå.

Styr kommunikasjon til riktig kanal

Med Output Management-løsningene slipper du bryet med å holde oversikt over hvilken kunde som vil få hva i den ene eller andre kanalen. Det ordner vi for deg. Vi kan sende ut en digital fil som et fysisk brev. Eller et fysisk brev som en digital fil.

Resultatet blir riktige data på riktig sted. Du får full kontroll over kommunikasjonen, sikrer produktkvaliteten, øker kundeopplevelsen og får helt nye muligheter til å kommunisere i riktig kanal.