3-1_Access-Interactive.jpg

Access Interactive

Gjør kundene nysgjerrige på utsendelsene dine! Forbedre kundeopplevelsen ved å tilpasse kommunikasjonen etter mottakeren, både når det gjelder innhold og utkanal.

Gjør utsendelsene personlige

  • Enhetlig kundekommunikasjon
  • Bedre kundeopplevelse
  • Økt kundelojalitet
  • Støtter både fysiske og digitale utkanaler
  • Forbedrer kommunikasjonsverdien for dokumenter
  • Gir deg full kontroll over utsendelsene
  • Enkelt å skape målgruppe- og persontilpasset kommunikasjon

En del av Omnichannel

Access Interactive er en del av vår Omnichannel-tjeneste og hjelper deg med å kommunisere effektivt i alle kanaler. Vil du vite mer? 

Øker mottakerens interesse

Hos PostNord Strålfors vet vi at en faktura ikke nødvendigvis bare er en faktura. Eller en årsberetning bare en årsberetning. Krydret med tilbud og informasjon som er tilpasset mottakeren, skaper utsendelsen en merverdi og en verdifull relasjon til kundene.

Access Interactive er et nettgrensesnitt for alle som arbeider med kundekommunikasjon. Du får full kontroll over utsendelsene og kan tilpasse innhold og utseende i både digitale og fysiske kanaler. 

Rediger tekst og bilder

Med Access Interactive kan du justere og redigere tekst og bilder i utsendelser. Du kan enkelt opprette for eksempel personlig tilpassede fakturaer eller målgruppetilpassede kampanjer. Du får også mulighet til toveiskommunikasjon der du kan la mottakeren svare på et spørsmål eller på annen måte interagere med din bedrift. 

Access Interactive kan kombineres med vår Dynamic Communication-tjeneste.  

Reduserer feilkilder

Med Access Interactive forbedrer du også bedriftens interne prosesser og forenkler samarbeidet mellom kolleger i ulike avdelinger. Flere personer kan arbeide med samme utsendelse samtidig. Dette gjør det enkelt å korrekturlese og forhåndsvise dokumenter før de sendes ut – og reduserer risikoen for feil.