dynamic-communication-hero2.jpg

Dynamic Communication

Nå frem med budskapet ditt. Bruk personlig tilpassede tilbud og interaktivitet for å få kundene til å åpne dokumentet ditt.

Interaktive og adaptive dokumenter

  • Øker åpningsgraden – når ut til kundene
  • Bedre brukeropplevelse og høyere lesbarhet med klikkbare menyer, adaptiv design, animasjon og filmer
  • Gjør kommunikasjonen personlig, og gi skreddersydde tilbud
  • Toveiskommunikasjon som kundeservice og tilbakemeldinger – direkte i dokumentet
  • Infografikk av for eksempel kjøpshistorikk eller forbruksdata
  • Betaling direkte i fakturaen
  • Økt salg via den administrative kanalen

Når du mottakeren med riktig budskap?

Med et interessant innhold som distribueres effektivt i ulike kanaler, når du lettere frem til mottakeren. Kontakt oss, så hjelper vi deg i gang med dynamisk kommunikasjon.

Bedre brukeropplevelse

Møt mottakernes krav om lettfattelig kommunikasjon med dynamiske og interaktive dokumenter som automatisk tilpasser seg skjermstørrelsen. Løsningen øker brukeropplevelsen og lesbarheten – og gir deg nye muligheter til mersalg og varemerkebygging.

91 prosent av nordmennene sier at lettfattelig kommunikasjon er ganske eller svært viktig. Samtidig kan mange digitale dokumenter åpnes på mobilen, der statiske PDF-filer på en liten skjermflate gir dårlig brukeropplevelse og gjør mottakeren mindre motivert til å åpne dokumentet.

Opplevelsen må gjøres bedre for å oppmuntre mottakeren til å åpne dokumentet. Dokumentet må være lesbart på alle skjermer – og innholdet må være mer interessant.

Motiverer mottakeren til å åpne dokumentet

Med Dynamic Communication blir alle dokumenter – til og med fakturaer – en opplevelse. Dokumentet blir adaptivt og tilpasser seg automatisk mottakerens skjerm. Du kan gjøre innholdet pedagogisk og interessant ved hjelp av lettoversiktlige sammendrag med lenke til detaljert informasjon, eller ved å legge til informativ grafikk eller filmer og animasjon basert på mottakerens interesser eller forbruk.

Muligheten til å gjøre dokumentet interaktivt med en integrert kundeservicechat eller en spørreundersøkelse direkte i dokumentet forbedrer opplevelsen ytterligere. I tillegg kan innholdet tilpasses personlig, for eksempel ved å legge inn tilbud til trofaste kunder i spesifikke målgrupper.

Med nyttig informasjon, gode tilbud og smidige kommunikasjonsveier blir brukeropplevelsen mer positiv. Det øker sannsynligheten for at mottakeren faktisk åpner dokumentet. Og ser budskapet ditt.

Enkel administrasjon med all informasjon på ett sted

Dynamic Communication er en brukervennlig løsning. Når du lager utsendelser, gjør du enkelt de nødvendige justeringene, alt på ett sted. Deretter slås korrekturen automatisk på alle steder og i alle kanaler – samtidig. Dermed kan du enkelt forhåndsvise resultatet på skjermen for alle plattformer og kanaler. Du kan også kontrollere og godkjenne dokumenter via mobilen.

Kundecaser og fordypning

Canal-digital_16-9.jpg

Canal Digital satser på dynamisk innhold

Persontilpassede utsendelser og responsive fakturaer fra PostNord Strålfors øker treffsikkerheten. – Vi legger bort klønete formater som pdf, og åpner for at kundene kan finne informasjon fra oss i den kanalen og på den plattformen de foretrekker, forklarer Fredrik Welin.

Eon-omnichannel_16-9.jpg

Digitale fakturaer i omnichannel lønner seg

Resultat: mindre belastning på kundeavdelingen, økt salg på nettet, høyere kundetilfredshet og redusert kundefrafall.

Når du mottakeren med riktig budskap?

Med et interessant innhold som distribueres effektivt i ulike kanaler, når du lettere frem til mottakeren. Kontakt oss, så hjelper vi deg i gang med dynamisk kommunikasjon.