Mobile-Payment_Mobile-invoice_3-1_2.jpg

Mobile Invoice

I dag har vi alltid mobilen med oss, og når vi får en SMS, svarer vi med det samme. Med Mobile Invoice får du raskere betaling, og kundene blir mer fornøyde fordi de selv kan bestemme når og hvordan de skal betale.

Fleksibilitet som gir rask uttelling

  • Mottakeren velger betalingskanal
  • Høy betalingsvilje
  • Raskere innbetaling
  • Mer fornøyde kunder
  • Bedre kontantstrøm

Vil du vite mer om Mobile Invoice?

Trenger du tips til hvordan du kan utnytte alle fordelene med Mobile Invoice? La ekspertene våre hjelpe deg. Kontakt oss for gratis rådgivning. 

Kunden ønsker å kunne velge

Netthandelen har økt tempoet på utviklingen innen betalingsløsninger. Vi vet at 78 prosent av de som handler på nettet, ønsker å kunne velge mellom ulike betalingsalternativer. De ønsker å kunne spre betalinger over flere bank- og betalingskort, bruke en betalingsapp eller betale direkte via banken.

Derfor har vi utviklet Mobile Invoice, en løsning der kundene selv kan bestemme hvor og hvordan de vil betale. Mobile Invoice gir flere ulike betalingsmuligheter – raskt og enkelt, direkte i telefonen.

Raske innbetalinger

En stor fordel med Mobile Invoice er at en SMS får mye høyere oppmerksomhet enn meldinger via andre kanaler. Vi har alltid telefonen med oss og reagerer raskt på viktige meldinger. Tiden fra oppfordring til handling blir derfor mye kortere. Og det gjelder ikke bare den yngre og mer mobilvante generasjonen.

Betalingen er integrert

Tidligere SMS-løsninger for betaling via mobilen inneholdt bare betalingsbeløp og KID-nummer. Med Mobile Invoice er betalingsfunksjonen en integrert del av løsningen, og mottakeren får direkte mulighet til å velge betalingskanal. Kunden får en SMS med lenke til en landingsside som inneholder all betalingsinformasjon.

Siden utformes etter dine ønsker – blant annet med hvilke betalingskanaler mottakeren skal kunne benytte. I meldingen til kunden kan du dessuten legge til andre budskap, informasjon eller markedsføring.

På landingssiden betaler kunden fakturaen via mobilen ved å velge mellom de tilgjengelige betalingskanalene. Dette kan være nettbank, kort eller ulike nordiske betalingsapper som Swish, Vipps eller MobilePay.

Hvis du ønsker ekstra høy sikkerhet, kan du kreve e-legitimasjon. De som velger kortbetaling, trenger bare å fylle ut kortopplysningene én gang. Deretter finnes de lagret i systemet.

Flere Payment Management-løsninger

16-9_Payment-with-digipost.jpg

Betaling med Digipost

Du trenger ikke å bruke tid på administrasjon av utsendelser til digitale postkasser. Med den digitale postkassen Digipost havner alle utsendelser på riktig sted.

Payment-in-DMB_eBoks_16-9_2.jpg

Betaling med e-Boks

Betalinger direkte i e-Boks fjerner risikoen for feilbetalinger, og antallet sene innbetalinger går ned. Det gir deg en bedre pengestrøm.

paper-invoice-puff-16-9.jpg

Paper Invoice

Papirfakturaen er enkel å tilpasse målgruppen. Det er en trygg kanal for mange kunder, og lett å legge til i digitale utkanaler.

16-9_vipps.jpg

Vipps eFaktura

 Vipps eFaktura er den ledende betalingstjenesten i Norge, som sørger for enkel og rask fakturabetaling.

Vil du vite mer om Mobile Invoice?

Trenger du tips til hvordan du kan utnytte alle fordelene med Mobile Invoice? La ekspertene våre hjelpe deg. Kontakt oss for gratis rådgivning.