Vi leverer Omnichannel

Dagens forbrukere ønsker selv å bestemme hvordan, når og med hvem de vil kommunisere. For deg som bedrift gjelder det å holde tritt med kundene for fortsatt å være relevant. Det kan vi hjelpe deg med.

Med Omnichannel kan kundene dine

  • selv velge kommunikasjonskanal
  • motta informasjon på den måten de foretrekker
  • være i dialog med deg
  • få relevant informasjon til rett tid
  • lese informasjon fra deg når og der det passer dem

Vil du vite mer om Omnichannel?

La ekspertene våre hjelpe deg med å analysere kundedata og påse at kommunikasjonen med den enkelte kunde foregår på den måten kunden selv ønsker.

Digitaliseringen stiller nye krav

Digitaliseringen påvirker oss alle – hvordan vi opptrer som forbrukere, hvilke krav vi stiller til kommunikasjon, og hvordan vi kjøper produkter og tjenester. Det er helt klart at forbrukerne forventer seg mer og personlig kommunikasjon i de kanalene som passer dem, når det passer dem. De forventer seg Omnichannel.

Ny teknologi leder til nye ideer, rask konkurranse og disruptive forretningsmodeller. Dette stiller krav, men skaper samtidig en rekke nye muligheter for moderne bedrifter og virksomheter. Én innsikt er imidlertid viktigere enn noen annen: Vi kan ikke fortsette som vi alltid har gjort.

Det er flere grunner til dette:

  • Digitalisering betyr økt konkurranse, og det finnes ikke lenger noe sikkert hjemmemarked. Forretningsmuligheter oppstår overalt, hele tiden.
  • Digitalisering er transparens, og kunden bestemmer. Kundene forventer seg fra nå av høyeste kvalitet, og de vil alltid sammenligne dine leveranser med de aller beste.
  • Digitalisering er innsyn og kontekst. Derfor må fremtidens forretninger være bærekraftige og rettferdige. Alt dreier seg om tillit og pålitelighet.

Kundene bestemmer

All vellykket kommunikasjon i dag er forbrukerdrevet. Alle forbrukere har ulike preferanser, holdninger og digital modenhet.

Vi vet at 77 % av alle i Norden selv ønsker å kunne velge hvordan de kommuniserer med bedrifter og myndigheter. Og at ingen enkeltkanal passer for alle forbrukere eller alle typer kommunikasjon.

Vi vet også at ingen enkeltkanal passer for alle forbrukere eller alle typer kommunikasjon. Du trenger Omnichannel for å kunne kommunisere konsekvent, autentisk og effektivt i alle kanaler.

Vi er Omnichannel

For å kunne gjøre bedre og smartere forretninger må du kommunisere i Omnichannel. Den store utfordringen ligger i å tilpasse seg mottakerne og gi kundene den opplevelsen de forventer, både i fysiske og digitale kanaler. Det kan vi hjelpe deg med.

PostNord Strålfors håndterer 770 millioner papirbrev og 250 millioner digitale meldinger i Norden hvert år – i alle kanaler. Vår styrke er at vi kan håndtere store mengder variable data og gjøre all kommunikasjon attraktiv for den enkelte mottaker. Vi tenker alltid Omnichannel. Vi er Omnichannel.

Vi hjelper deg med å analysere data og deretter spre informasjonen i flere kanaler. Toveiskommunikasjon mellom deg og kundene dine er også mulig. Du kan for eksempel sende en avtale til en digital postkasse og la mottakeren signere den og sende den tilbake.

Alle PostNord Strålfors' løsninger støtter kommunikasjon i Omnichannel. Med oss som digital partner kan du la kundene bestemme.

Kunder som har PostNord Strålfors som digital partner

Skelleftea-kraft_16-9.jpg

Mer fornøyde kunder takket være digitalisering

Skellefteå Kraft skal bli det beste energiselskapet i Sverige. Med bransjens mest fornøyde kunder er de på god vei.

Canal-digital_16-9.jpg

Canal Digital satser på dynamisk innhold

Persontilpassede utsendelser og responsive fakturaer fra PostNord Strålfors øker treffsikkerheten. – Vi legger bort klønete formater som pdf, og åpner for at kundene kan finne informasjon fra oss i den kanalen og på den plattformen de foretrekker, forklarer Fredrik Welin.

Les mer om våre løsninger

16-9-input-management-20.jpg

Input Management

Håndter all innkommende kommunikasjon – både digital og fysisk – automatisk. Slik sparer du dyrebar tid og kan fokusere på kjernevirksomheten i stedet.

16-9-output-management-20.jpg

Output Management

Kommuniser i den kanalen, fysiske eller digitale, som kunden selv har bestemt. Med Output Management sikrer du at informasjonen når frem. Og du får mer fornøyde kunder.

16-9-business-integration-management.jpg

Business Integration Management

Store selskaper håndterer tusenvis av transaksjoner hver dag. Når du digitaliserer flytene, får du en mer effektiv virksomhet. EDI er strategi.

Payment-Management_16-9_2.jpg

Payment Management

En sikker betalingstjeneste i Omnichannel. Med Payment Management fra PostNord Strålfors kan du enkelt la kundene bestemme – hvordan, hvor og når.

Print-solutions_16-9.jpg

Fysiske produkter til presis tid

Iblant trenger kunder fysisk kommunikasjon og fysiske produkter. Våre Print Solutions-løsninger hjelper deg med alt fra dataanalyse til produksjon, distribusjon og lagerhold.

16-9-analysis-insights-03.jpg

Consulting and Insights

Endrede forbruksmønstre og høy konkurranse krever god innsikt i markedet. Med Consulting and Insights får du bedre kunnskaper om hvem kundene dine er, hvor de er, og hva de krever av deg.