e-Boks åpnes nå i Norge

E-boks_logo_sladd.jpg

e-Boks har ambisjon om å bli den mest foretrukne digitale postboks i Norge og Norden. Med  Strålfors og Nets på eiersiden og som hoved distributører i Norge har e-Boks en god mulighet til det.
Med e-Boks kan bedrifter tilby sine kunder enda bedre service, ettersom de nå kan motta og oppbevare viktige dokumenter i en sikker digital postboks. e-Boks´ omfattende erfaring fra drift av tilsvarende løsninger gjennom ti års virksomhet i Danmark var avgjørende for kundenes valg.

Et sikkert sted for alt som er viktig
Med e-Boks.no kan nordmenn nå enkelt motta og lagre viktige digitale dokumenter fra for eksempel banker, forsikringsselskaper, telekom operatører, strømselskaper og offentlige virksomheter – i én, sikker digital postboks. Brukerne logger seg enkelt inn ved hjelp av BankID.
– Med e-Boks vil norske bedrifter kunne spare opp til 80 prosent på porto og distribusjon årlig sammenlignet med tradisjonell post. Over 20.000 danske virksomheter og hele dansk offentlig sektor bruker e-Boks. Disse sparte om lag 1 milliard danske kroner bare i 2011, og vi anslår at norske virksomheter vil kunne spare tilsvarende beløp, avslutter Robert Eikheim, daglig leder i e-Boks.

Strålfors når 5 millioner mennesker i Norden hver eneste dag
– For oss er e-Boks et verdifullt supplement til øvrige elektroniske tjenester som for eksempel e-faktura.  Våre kunder er svært positive til nye digitale løsninger, sier Thomas Barreth, administrerende direktør i Strålfors AS. Han påpeker at  Strålfors er en komplett leverandør av smarte kommunikasjonsløsninger til det norske bedriftsmarkedet.

Gå inn på www.e-Boks.no for å registrere deg på tjenesten!