Smarter Communication til finalen i Svenska Publishing-Priset

Strålfors er nok en gang nominert til Svenska Publishing-Priset. I år har kundemagasinet Smarter Communication gått til finalen i kategorien for B2B kundeaviser.

Smarter_Communication-Publishingpriset_2014-Stralfors-VNN-875x580.jpg

Alt i alt kom det inn over 400 konkurransebidrag til Svenska Publishing-Priset, som er Sveriges eldste kommunikasjonskonkurranse for aviser, tidsskrifter, bøker og andre trykksaker. I konkurransen, som premierer god og tydelig informasjon i så vel trykte som digitale kanaler, blir bidragene vurdert på grunnlag av tekstinnhold, grafisk design, brukervennlighet, visuelt innhold og fysisk utforming. Bidragene sammenlignes ikke bare innenfor sin egen nisje, men på tvers av hele bransjen. Det har gjort Svenska Publishing-Priset til en prestisjefylt utmerkelse å vinne.

Smarter Communication konkurrerer i finalen mot fire andre kundeaviser i kategorien for B2B kundeaviser. Vinnerne blir utnevnt av en jury og kåret 6. oktober under Svenska Publishing-Galan i konserthuset Musikaliska i Stockholm, der Alexandra Pascalidou er programleder og prisutdeler.

Samtlige vinnere får en statuett, et diplom, et hefte med juryens poenggivning samt en presentasjon i tidsskriftet Populär Kommunikation og på nettstedet www.popkom.se. 
Alle som er nominert, får også anledning til å dele ut trykksakene sine under gallaen.