Styrk konkurransekraften med tilpasset kundekommunikasjon

Det er stor konkurranse mellom forsikringsselskaper. Teknologisk innovasjon gjør nye selskaper i markedet attraktive for nye målgrupper. Enkelhet og personlig kundekommunikasjon i riktige kanaler til rett tid er nøkkelfaktorer for å beholde og få nye forsikringstakere. 

Gå vinnende ut av den harde konkurransen

Forsikringstakere forventer raske og enkle kontaktveier når de trenger å ha kontakt med forsikringsselskapet sitt. 64 % av forbrukerne ønsker også at forsikringsselskapet forstår dem godt (1). Ved å bruke kundedataene på best mulig måte kan forsikringsselskapene vise at de forstår kundene, noe som fremmer både økt kundelojalitet, mersalg og nysalg.

(1) IBM: "Research Insights: Elevating the insurance customer experience", 2020.


Les mer om våre løsninger

Forenkle fakturering og betaling

Få tilgang til vår omnikanal, som inkluderer alle nordiske eFaktura- og direkte debet-formater, digitale postkasser, bankbetalinger og digitale lommebøker. Ved å integrere med vår plattform trenger du kun én integrasjon til Strålfors, og vi tar oss av resten.

Interager med dine kunder

Trenger du å sende informasjon til kundene eller forretningspartnerne dine på en sikker måte? La oss håndtere det. Vår omnikanal-løsning sikrer at personlig informasjon når riktig mottaker gjennom deres foretrukne kanal.

Slik holder forsikringsselskaper seg relevante på det endrede markedet

Forsikringsselskaper står overfor store utfordringer når de regulatoriske kravene øker, teknologien utvikles og nye generasjoner av kunder forventer fleksible og tilgjengelige kontaktveier. Maria Lund-Søltoft, som har lang erfaring fra forretningsutvikling i forsikringsbransjen, forklarer hvordan utviklingen påvirker forsikringsselskaper.

Kontakt oss

Vil du vite mer om hvordan du kan tilpasse kommunikasjonen? Kontakt oss, så forteller vi mer.

Salgsavdelingen
PostNord Strålfors