Kontakt oss
Vil du vite mer om hvordan du kan tilpasse kommunikasjonen? Kontakt oss, så forteller vi mer.
Det er stor konkurranse mellom forsikringsselskaper. Teknologisk innovasjon gjør nye selskaper i markedet attraktive for nye målgrupper. Enkelhet og personlig kundekommunikasjon i riktige kanaler til rett tid er nøkkelfaktorer for å beholde og få nye forsikringstakere.
Forsikringstakere forventer raske og enkle kontaktveier når de trenger å ha kontakt med forsikringsselskapet sitt. 64 % av forbrukerne ønsker også at forsikringsselskapet forstår dem godt (1). Ved å bruke kundedataene på best mulig måte kan forsikringsselskapene vise at de forstår kundene, noe som fremmer både økt kundelojalitet, mersalg og nysalg.
(1) IBM: "Research Insights: Elevating the insurance customer experience", 2020.
Få tilgang til vår omnikanal, som inkluderer alle nordiske eFaktura- og direkte debet-formater, digitale postkasser, bankbetalinger og digitale lommebøker. Ved å integrere med vår plattform trenger du kun én integrasjon til Strålfors, og vi tar oss av resten.
Trenger du å sende informasjon til kundene eller forretningspartnerne dine på en sikker måte? La oss håndtere det. Vår omnikanal-løsning sikrer at personlig informasjon når riktig mottaker gjennom deres foretrukne kanal.
Forsikringsselskaper står overfor store utfordringer når de regulatoriske kravene øker, teknologien utvikles og nye generasjoner av kunder forventer fleksible og tilgjengelige kontaktveier. Maria Lund-Søltoft, som har lang erfaring fra forretningsutvikling i forsikringsbransjen, forklarer hvordan utviklingen påvirker forsikringsselskaper.
Vil du vite mer om hvordan du kan tilpasse kommunikasjonen? Kontakt oss, så forteller vi mer.