Vi er din partner for digitalisering

I mer enn 100 år har PostNord Strålfors hjulpet bedrifter og offentlige myndigheter til å kommunisere mer effektivt og personlig med sine kunder og innbyggere.

Nordisk fundert virksomhet

Nordisk fundert virksomhet

PostNord Strålfors driver virksomhet i Danmark, Sverige, Norge og Finland som til sammen teller omtrent 700 medarbeidere. Med et felles mål om å være kundenes foretrukne digitaliseringspartner samarbeider vi på tvers av de nordiske landene for kontinuerlig å utvikle vår nordiske plattform. PostNord Strålfors er en del av PostNord-konsernet – den ledende leverandøren av kommunikasjons- og logistikktjenester i Norden.

 

Vi leverer kommunikasjon i omnikanal

Hvert år håndterer vi 900 millioner digitale meldinger og cirka 400 millioner papirbrev i de nordiske landene innen alle kommunikasjonskanaler. Vi utvikler og tilbyr kommunikasjonsløsninger som gir virksomheter med mange kunder og leverandører helt nye muligheter til å bygge sterkere og mer personlige kunderelasjoner.

Ved hjelp av PostNord Strålfors’ plattform leverer vi sømløs kommunikasjon uavhengig av hvilken kanal mottakeren foretrekker. Vi binder løsningene sammen og hjelper kundene på hele digitaliseringsreisen.

Se alle våre løsninger

Vi leverer kommunikasjonsopplevelser i omnikanal
 

Fremtidens teknologiske plattform

Vi utvikler og tilbyr løsninger basert på flere plattformer. Vår Omnichannel-plattform er et eksempel på en moderne løsning som kundene bruker til outsourcing av f.eks. digitale oppgaver og print- og portooppgaver. Vi tilbyr oversiktlige løsningsmodeller – både som standardløsninger for store og mindre virksomheter og som kundeunike løsninger. Vi ivaretar kundeoppgaver som en «One stop shop» for styring av både input og output. Vi hjelper kundene med å skape resultater – meromsetning, bedre prosesser, lavere omkostninger m.m.

Fremtidens teknologiske plattform
 
Høyt spesialisert kompetanse

Høyt spesialisert kompetanse

Vi tilbyr kundene spesialisert rådgivning innen digital kommunikasjon og print-kommunikasjon i både offentlig og privat sektor. Vår kjernekompetanse er håndtering av store mengder variable data og å distribuere dem riktig, til rett tid, via rett kanal og til rett person. Vi ser mønstrene og hjelper kundene med å utvikle og utnytte det fulle potensialet av de dataene de har. Dette gjør vi ved å være tilgjengelige og agile og ved alltid å ha fokus på å levere service av den høye kvaliteten som vi vet forventes av oss.

 
Vi samler på langvarige kunderelasjoner

Vi samler på langvarige kunderelasjoner

Vår strategi og forretningsmodell er designet for å skape verdi for kundene. I PostNord Strålfors vet vi at ikke alle kunder er like. Vi bestreber oss derfor på å gjøre oss godt kjente med kundene og deres bransje, slik at vi kan oppfylle deres behov best mulig gjennom kundespesifikke løsninger.

Ved å være tett på kundene og deres prosesser skaper vi trygghet og tillit, noe som også er årsaken til at kundene blir værende hos oss i mange år. Hvert år måler vi kundetilfredshet for løpende å forbedre samarbeidet med kundene. Resultatene i de seneste årene har gitt oss en score av typen «top performance».

Se eksempler på hvordan vi har hjulpet kundene våre

 
Ambisiøse mål for bærekraft

Ambisiøse mål for bærekraft

I PostNord Strålfors tar vi bærekraft på alvor. PostNord har derfor satt seg et ambisiøst bærekraftmål for 2030 om at vi innen da skal ha fossilfrie prosesser og fossilfri produksjon. Å lede virksomheten i en bærekraftig retning fremmer ikke bare vår egen konkurranseevne, men også våre kunders og bidrar til å realisere klimamål.

Les mer om våre forpliktelser som bedrift, arbeidsgiver og sosial aktør

 

Sterk sikkerhetskultur

Vi garanterer høy IT-sikkerhet med sentrale sertifikater. Vi håndterer daglig store mengder personopplysninger. Det betyr at levering også handler om tillit, integritet og kvalitet. Gjennom et sterkt sikkerhets- og compliance-program beskytter vi organisasjonen mot brudd på informasjonssikkerheten og håndterer kundenes data på en korrekt og sikker måte.

Sterk sikkerhetskultur
 

Inspirasjon og fordypning

Sustainability_16-9.jpg

Bærekraftig virksomhet

Vi i PostNord Strålfors bryr oss. Å integrere bærekraftsaspekter i hele virksomheten er bra for kundene, medarbeiderne, eierne og samfunnet.

Dokumenthåndtering systemer innkommende dokumenter digitale og fysiske

Løsningene våre

Løsningene våre har som mål å hjelpe kundene med å skape nye muligheter og bygge videre på eksisterende. Det er mulig å kjøpe hver enkelt tjeneste separat. Men den virkelige verdien ligger i å kombinere mulighetene. Da får du kommunikasjonsløsninger som bedre svarer til forventninger og behov i hver del av kundereisen. Med skreddersydde løsninger i Omnikanal, løser vi kundenes viktigste utfordringer.

Omnichannel_1080x608.jpg

Omnikanal øker effektiviteten

Omnikanal-kommunikasjon lar dagens forbrukere selv bestemme hvordan, når og med hvem de vil kommunisere. For deg som bedrift gjelder det å holde tritt med kundene for fortsatt å være relevant. Multikanal fra PostNord Strålfors hjelper deg å forbli relevant.