Kontakt oss
Ønsker du å vite mer om hvordan bedriftens kommunikasjon kan bidra til å redusere kredittiden? Kontakt oss så forteller vi deg mer!
Utydelig kommunikasjon kan få kostbare konsekvenser. Som Nordens ledende aktør innen kommunikasjonsløsninger hjelper vi inkassoselskaper og selskaper innen kreditthåndtering og factoring med å nå frem med budskapet sitt til sluttkundene.
Kreditthåndterings- og inkassoselskaper håndterer store mengder sensitiv informasjon og er i kontakt med skyldnere eller kunder som trenger svar raskt. Å kommunisere i riktig kanal med tydelige budskap reduserer risikoen for forsinket eller uteblitt betaling, kostbar administrasjon og overbelastet kundetjeneste.
Vi hjelper inkassoselskaper med å automatisere og effektivisere innkommende og utgående kommunikasjon i de kanalene som tillates ifølge respektive nordiske lover.
Få tilgang til vår omnikanal, som inkluderer alle nordiske eFaktura- og direkte debet-formater, digitale postkasser, bankbetalinger og digitale lommebøker. Ved å integrere med vår plattform trenger du kun én integrasjon til Strålfors, og vi tar oss av resten.
Trenger du å sende informasjon til kundene eller forretningspartnerne dine på en sikker måte? La oss håndtere det. Vår omnikanal-løsning sikrer at personlig informasjon når riktig mottaker gjennom deres foretrukne kanal.
I Inkassobransjens guide til raskere innbetalinger og bedre kundeopplevelse presenterer vi flere utfordringer og løsninger for å forbedre kommunikasjonen, øke lojaliteten, jobbe mer effektivt og digitalisere med tanke på bærekraftige løsninger.
Ønsker du å vite mer om hvordan bedriftens kommunikasjon kan bidra til å redusere kredittiden? Kontakt oss så forteller vi deg mer!