Tydelig kommunikasjon reduserer kredittiden

Utydelig kommunikasjon kan få kostbare konsekvenser. Som Nordens ledende aktør innen kommunikasjonsløsninger hjelper vi inkassoselskaper og selskaper innen kreditthåndtering og factoring med å nå frem med budskapet sitt til sluttkundene.

Raske og korrekte utsendelser i henhold til gjeldende lover

Kreditthåndterings- og inkassoselskaper håndterer store mengder sensitiv informasjon og er i kontakt med skyldnere eller kunder som trenger svar raskt. Å kommunisere i riktig kanal med tydelige budskap reduserer risikoen for forsinket eller uteblitt betaling, kostbar administrasjon og overbelastet kundetjeneste.

Vi hjelper inkassoselskaper med å automatisere og effektivisere innkommende og utgående kommunikasjon i de kanalene som tillates ifølge respektive nordiske lover.


Les mer om våre løsninger

Forenkle fakturering og betaling

Få tilgang til vår omnikanal, som inkluderer alle nordiske eFaktura- og direkte debet-formater, digitale postkasser, bankbetalinger og digitale lommebøker. Ved å integrere med vår plattform trenger du kun én integrasjon til Strålfors, og vi tar oss av resten.

Interager med dine kunder

Trenger du å sende informasjon til kundene eller forretningspartnerne dine på en sikker måte? La oss håndtere det. Vår omnikanal-løsning sikrer at personlig informasjon når riktig mottaker gjennom deres foretrukne kanal.

Guide for kreditthåndtering og inkassobransjen

I Inkassobransjens guide til raskere innbetalinger og bedre kundeopplevelse presenterer vi flere utfordringer og løsninger for å forbedre kommunikasjonen, øke lojaliteten, jobbe mer effektivt og digitalisere med tanke på bærekraftige løsninger.

Kontakt oss

Ønsker du å vite mer om hvordan bedriftens kommunikasjon kan bidra til å redusere kredittiden? Kontakt oss så forteller vi deg mer!

Salgsavdelingen
PostNord Strålfors