Kundetilpassede løsninger for betaling av telekomfakturaer

Mobil- og bredbåndsfakturaer som er kompliserte å betale, medfører risiko for inkasso og økt kundefrafall. Med flere kanalvalg og betalingsalternativer styrker telekomselskapet kundelojaliteten.

Mulighet til å velge kanal og betalingsmetode gir bedre kundeopplevelse

Fakturaintensive bransjer som telekom har en stor kundebase med enkeltpersoner som alle har sine egne preferanser for hvordan de ønsker å motta og betale fakturaer. Ved å tilby kundene flere kanaler og betalingsmetoder kan du redusere risikoen for kostbare purringer, unødvendig inkasso og kunder som til slutt bytter leverandør.

Strålfors hjelper telekomselskaper i hele Norden med å sende fakturaer til riktig person, i riktig kanal og med tilgang til flere forskjellige betalingsløsninger. Vi kjenner lovene og forskriftene som gjelder for denne sterkt regulerte bransjen, og sørger for at du overholder kravene i hvert enkelt nordisk land.


Les mer om våre løsninger

Forenkle fakturering og betaling

Få tilgang til vår omnikanal, som inkluderer alle nordiske eFaktura- og direkte debet-formater, digitale postkasser, bankbetalinger og digitale lommebøker. Ved å integrere med vår plattform trenger du kun én integrasjon til Strålfors, og vi tar oss av resten.

Interager med dine kunder

Trenger du å sende informasjon til kundene eller forretningspartnerne dine på en sikker måte? La oss håndtere det. Vår omnikanal-løsning sikrer at personlig informasjon når riktig mottaker gjennom deres foretrukne kanal.

Inspirasjon og fordypning

Styrk kundelojaliteten med kundekommunikasjon i verdensklasse

Å holde på kundene er et viktig fokusområde for telekomselskaper. Én dårlig kundeopplevelse kan være nok til at kunder bytter leverandør. En viktig faktor for å styrke kundelojaliteten er å kommunisere med kundene på deres premisser.

Telia: "Vi snakker samme språk"

Det nordiske samarbeidet mellom PostNord Strålfors og Telia har pågått i over 20 år. Telia Finland har samarbeidet med Strålfors i 15 år. I 2022 ble dette samarbeidet utvidet til også å omfatte digitale distribusjonskanaler i forbindelse med at Telia ønsket å effektivisere sitt partnernettverk og valgte Strålfors som samarbeidspartner for fakturahåndtering.

Kontakt oss

Ønsker du å kunne sende fakturaer til rett person, i rett kanal og med tilgang til flere ulike betalingsløsninger? Kontakt oss, så hjelper våre eksperter deg i gang!

Salgsavdelingen
PostNord Strålfors