Telekomfakturaen som salgs- og kommunikasjonskanal

Fakturaen er en viktig og naturlig kommunikasjonskanal mellom telekomselskapet og kunden. Utnytt fakturaens fulle potensial og gjør den til en salgs- og kommunikasjonskanal med persontilpassede tilbud og aktuell informasjon.

Tilpass fakturaene for hver enkelt kunde

Fakturaen er ofte den eneste gangen kunden kommer i kontakt med teleoperatøren. Det er derfor mange grunner til å bruke fakturaen til mer enn bare betalingsinformasjon. Ved også å fortelle om tilbud på den nyeste mobiltelefonen eller abonnementer med mer surfing, kan du legge til rette for mersalg og bruke fakturaen som en verdiskapende kommunikasjonskanal.

Strålfors hjelper nordiske telekomselskaper å møte kundene med persontilpassede tilbud i rett kanal og til rett tid for fakturaer og annen kommunikasjon. Løsningene våre skaper forutsetninger for mersalg og bedre kunderelasjoner.


Inspirasjon og fordypning

Interager med dine kunder

Trenger du å sende informasjon til kundene eller forretningspartnerne dine på en sikker måte? La oss håndtere det. Vår omnikanal-løsning sikrer at personlig informasjon når riktig mottaker gjennom deres foretrukne kanal.

Telia: "Vi snakker samme språk"

Det nordiske samarbeidet mellom PostNord Strålfors og Telia har pågått i over 20 år. Telia Finland har samarbeidet med Strålfors i 15 år. I 2022 ble dette samarbeidet utvidet til også å omfatte digitale distribusjonskanaler i forbindelse med at Telia ønsket å effektivisere sitt partnernettverk og valgte Strålfors som samarbeidspartner for fakturahåndtering.

Kontakt oss

Vil du vite mer om hvordan du kan bruke fakturaen til mer enn bare å formidle betalingsinformasjon? Kontakt oss, så forteller vi mer.

Salgsavdelingen
PostNord Strålfors