Guide til smartere kommunikasjon for energibransjen
I denne guiden presenterer vi utfordringer bransjen står overfor, og løsninger for å øke kundelojaliteten, arbeide mer effektivt og digitalisere for en bærekraftig agenda innenfra og ut.

I guiden kan du ta del i:
- Bedre lønnsomhet ved å investere i kundeopplevelsen
- Bærekraftige løsninger for fremtidens energiselskaper
- Slik har E.ON økt kundelojaliteten
- Data og digitalisering løser ikke alle problemer
- Digitale løsninger som gir varig effekt
Last gjerne ned guiden og ta kontakt dersom du har spørsmål eller ønsker å vite mer om hvordan du kan forbedre kundeopplevelsen!
Last ned PDF
Fyll ut informasjonen i skjemaet under og last ned guiden.
Ved å fylle ut min e-postadresse godtar jeg at PostNord Strålfors lagrer opplysningene mine og kan bruke dem til å kontakte meg. Se vår personvernerklæring for mer informasjon om hvordan vi bruker informasjonen din og for kontaktinformasjon.
*Obligatorisk informasjon