Kontakta oss
Ønsker du å vite mer om hvordan du kan gjøre innbetalinger enklere? Kontakt oss, så forteller vi mer.
Inkasso, kreditthåndtering og factoring handler om å forenkle innbetalingene. Ved å tilby enkle og tilpassede betalingsløsninger øker sannsynligheten for å få betalt i rett tid.
:format(jpeg))
En dårlig betalingsopplevelse gjør det vanskeligere å betale. For å redusere kredittiden er det viktig å tilby flere og brukervennlige løsninger som er tilpasset forskjellige betalingsevner.
PostNord Strålfors hjelper kreditthåndterings- og inkassoselskaper med å sende fakturaene raskt til riktige personer og i riktig kanal og gir tilgang til flere betalingsløsninger. Vi følger lover og forskrifter som gjelder for den sterkt regulerte inkassobransjen i hvert av de nordiske landene.
)
Få tilgang til vår omnikanal, som inkluderer alle nordiske eFaktura- og direkte debet-formater, digitale postkasser, bankbetalinger og digitale lommebøker. Ved å integrere med vår plattform trenger du kun én integrasjon til Strålfors, og vi tar oss av resten.
)
Trenger du å sende informasjon til kundene eller forretningspartnerne dine på en sikker måte? La oss håndtere det. Vår omnikanal-løsning sikrer at personlig informasjon når riktig mottaker gjennom deres foretrukne kanal.
I Inkassobransjens guide til raskere innbetalinger og bedre kundeopplevelse presenterer vi flere utfordringer og løsninger for å forbedre kommunikasjonen, øke lojaliteten, jobbe mer effektivt og digitalisere med tanke på bærekraftige løsninger.
)
Forskjellige kunder har forskjellig betalingsevne og forskjellige preferanser når det gjelder kommunikasjon og betalingsmetoder. Det er derfor viktig at kreditthåndterings- og inkassoselskaper jobber med betalingsopplevelsen som en viktig del av hele kundeopplevelsen.
)
Ønsker du å vite mer om hvordan du kan gjøre innbetalinger enklere? Kontakt oss, så forteller vi mer.
)