Brukervennlige løsninger øker innbetalingene
En dårlig betalingsopplevelse gjør det vanskeligere å betale. For å redusere kredittiden er det viktig å tilby flere og brukervennlige løsninger som er tilpasset forskjellige betalingsevner.
PostNord Strålfors hjelper kreditthåndterings- og inkassoselskaper med å sende fakturaene raskt til riktige personer og i riktig kanal og gir tilgang til flere betalingsløsninger. Vi følger lover og forskrifter som gjelder for den sterkt regulerte inkassobransjen i hvert av de nordiske landene.
Gjør det enkelt å betale i rett tid
Bruken av digitale postkasser øker kraftig blant svenskene. Ved å tilby muligheten til å betale fakturaen direkte i personens digitale postkasse, for eksempel Digipost, reduseres risikoen for både feilbetaling og sen betaling. I de andre nordiske landene er betaling i digitale postkasser også mulig.
Reduser tiden fra oppfordring til handling
Fang oppmerksomheten med SMS. Med mobilfaktura sendes det en SMS med lenke til en landingsside som krever innlogging med BankID. Den er tilpasset skyldnerens betalingskanaler med all informasjon som trengs for rask og enkel betaling.
Enkelhet øker betalingsviljen
Mobile betalinger gjør betalingsopplevelsen enkel og brukervennlig. Ved å tilby innbetaling via Swish eller Account-to-Account-løsninger gjør du det enklere å betale raskt. Tilsvarende apper som Swish finnes i alle de nordiske landene, for eksempel Vipps i Norge og MobilePay i Finland og Danmark.
Les mer om betalinger via Account-to-Account och Vipps
Fysiske fakturaer for trygg og sikker levering
Fysiske fakturaer er fremdeles et av de mest populære betalingsalternativene for kreditthåndterings- og inkassobransjen i Sverige. Det er et betalingsalternativ som føles tillitvekkende og pålitelig og har høy leveringssikkerhet. Ved hjelp av en QR-kode direkte på den fysiske fakturaen kan du dessuten koble den til tjenester som betaling og chat.
Kontakt oss
Ønsker du å vite mer om hvordan du kan gjøre innbetalinger enklere? Kontakt oss, så forteller vi mer.