Digitalisert og tilpasset kundekommunikasjon innfrir forventningene

Kundene blir mer og mer digitale og forventer smidige kommunikasjonskanaler. Bank og finansselskaper har i dag store muligheter til å innfri forventningene ved å tilpasse og utvikle sin kundekommunikasjon.

Bedre kundeopplevelse med digitalisering

Når kundene får personlig tilpasset kommunikasjon, for eksempel kontoutskrifter og årsoppgaver, i den kanalen de foretrekker, blir kundeopplevelsen bedre. Digitale utsendelser effektiviserer dessuten kostnader og interne prosesser, reduserer papirhåndteringen og gjør det mulig å endre innholdet helt frem til bare minutter før utsendelse.

Strålfors hjelper banker og finansselskaper i Norden med å persontilpasse og sende kommunikasjon i digitale og fysiske kanaler. Vi følger de lover og regler som gjelder for ulike bransjer i hvert enkelt land.


Les mer om våre løsninger:

Interager med dine kunder

Trenger du å sende informasjon til kundene eller forretningspartnerne dine på en sikker måte? La oss håndtere det. Vår omnikanal-løsning sikrer at personlig informasjon når riktig mottaker gjennom deres foretrukne kanal.

Kontakt oss

Vil du vite mer om hvordan du kan forbedre kundeopplevelsen? Kontakt oss, så forteller vi mer.

Salgsavdelingen
PostNord Strålfors