Digitalisert og tilpasset kundekommunikasjon innfrir forventningene

Industrier Bank, Finans & Forsikring

Kundene blir mer og mer digitale og forventer smidige kommunikasjonskanaler. Bank og finansselskaper har i dag store muligheter til å innfri forventningene ved å tilpasse og utvikle sin kundekommunikasjon.

Bedre kundeopplevelse med digitalisering

Når kundene får personlig tilpasset kommunikasjon, for eksempel kontoutskrifter og årsoppgaver, i den kanalen de foretrekker, blir kundeopplevelsen bedre. Digitale utsendelser effektiviserer dessuten kostnader og interne prosesser, reduserer papirhåndteringen og gjør det mulig å endre innholdet helt frem til bare minutter før utsendelse.

Strålfors hjelper banker og finansselskaper i Norden med å persontilpasse og sende kommunikasjon i digitale og fysiske kanaler. Vi følger de lover og regler som gjelder for ulike bransjer i hvert enkelt land.

Les mer om våre løsninger:

Fleksibelt system for personlig tilpasset kommunikasjon

Fleksibelt system for personlig tilpasset kommunikasjon

Årsrapporter og andre dokumenter trenger ikke ha lange ledetider og være generiske. Forbedre kundeopplevelsen gjennom personlig tilpassede utsendelser i digitale og fysiske kanaler. Med Interactive kan tekst, bilde, layout og utkanal endres bare minutter før den sendes ut.

Les mer om Interactive

La kundene velge hvor de vil motta informasjon

La kundene velge hvor de vil motta informasjon

Hele 77 % av alle i Norden ønsker å kunne velge hvordan de kommuniserer med bedrifter og myndigheter. Med vår Omnichannel-løsning kan kundene velge hvor, når og hvordan de vil motta kommunikasjon. Tilpass og lever kommunikasjonen i riktig kanal og i riktig format, uansett om utsendelsen er fysisk eller digital.

Les mer om Omnichannel

 

Kontakt oss

Vil du vite mer om hvordan du kan forbedre kundeopplevelsen? Kontakt oss, så forteller vi mer.

Send melding

Inspirasjon og fordypning

Nordea_16-9.jpg

HTML-faktura ble et enkelt valg for Nordea Finans

Nordea Finans sin store utfordring var å nå bredt ut til så mange kunder som mulig, til tross for de begrensninger som taushetsplikten innebærer. «HTML-faktura ble løsningen, og med faktura som en av våre viktigste kanaler, er dette en løsning som gjør at vi virkelig når kundene», forteller Anders Elgenberg, Senior Communication & Marketing Specialist i Nordea Finans.

Digitalization-and-environmental-impact_16-9.jpg

Slik kan digitalisering redusere bedriftens miljøpåvirkning

Visste du at 100 000 papirfakturaer kan tilsvare 14 600 kilometer bilkjøring eller en tur-retur-reise til Thailand? Ved å digitalisere mer kan du bidra til en grønnere planet. Vi forklarer hvorfor.