Kundene blir mer og mer digitale og forventer smidige kommunikasjonskanaler. Bank og finansselskaper har i dag store muligheter til å innfri forventningene ved å tilpasse og utvikle sin kundekommunikasjon.
Bedre kundeopplevelse med digitalisering
Når kundene får personlig tilpasset kommunikasjon, for eksempel kontoutskrifter og årsoppgaver, i den kanalen de foretrekker, blir kundeopplevelsen bedre. Digitale utsendelser effektiviserer dessuten kostnader og interne prosesser, reduserer papirhåndteringen og gjør det mulig å endre innholdet helt frem til bare minutter før utsendelse.
Strålfors hjelper banker og finansselskaper i Norden med å persontilpasse og sende kommunikasjon i digitale og fysiske kanaler. Vi følger de lover og regler som gjelder for ulike bransjer i hvert enkelt land.
Les mer om våre løsninger:
Fleksibelt system for personlig tilpasset kommunikasjon
Årsrapporter og andre dokumenter trenger ikke ha lange ledetider og være generiske. Forbedre kundeopplevelsen gjennom personlig tilpassede utsendelser i digitale og fysiske kanaler. Med Interactive kan tekst, bilde, layout og utkanal endres bare minutter før den sendes ut.
La kundene velge hvor de vil motta informasjon
Hele 77 % av alle i Norden ønsker å kunne velge hvordan de kommuniserer med bedrifter og myndigheter. Med vår Omnichannel-løsning kan kundene velge hvor, når og hvordan de vil motta kommunikasjon. Tilpass og lever kommunikasjonen i riktig kanal og i riktig format, uansett om utsendelsen er fysisk eller digital.
Kontakt oss
Vil du vite mer om hvordan du kan forbedre kundeopplevelsen? Kontakt oss, så forteller vi mer.