I dag må bank og finansselskaper kunne håndtere innkommende post og digital kommunikasjon sikkert og effektivt. Med store mengder sensitiv informasjon og strenge regulatoriske krav er det utfordrende for finansinstitusjoner å opprettholde sikkerheten og samtidig sørge for smidige og effektive prosesser.
Automatiser den innkommende flyten med en nordisk løsning
Bank- og finanssektoren stiller høye krav til IT-sikkerhet og dokumenthåndtering. Innkommende post og digital kommunikasjon må kunne mottas, lagres og håndteres på en sikker og ressurseffektiv måte. Ved å digitalisere og automatisere prosesser spares tid og ressurser, samtidig som regelverket overholdes.
Strålfors har etablert vellykkede partnerskap med store aktører innen bank, finans og inkasso i norden. Disse selskapene håndterer store mengder ofte svært sensitiv informasjon, og våre kommunikasjonstjenester gjør det mulig å automatisere og effektivisere prosesser med høy datasikkerhet.
Les mer om våre løsninger:
Håndter innkommende kommunikasjon sikkert og automatisert
Digital Mailroom sørger for at all innkommende post og digital kommunikasjon blir mottatt og distribuert automatisk og digitalt til de riktige interne IT-systemene og mottakerne. Systemet er GDPR-sikret, integrert med bransjens ulike dokumenthåndteringssystemer og tilrettelagt for fremtidige kommunikasjonskanaler.
Lagre dokumentasjon digitalt, søkbart og sporbart
Kundeservicemedarbeidere og andre ansatte trenger rask tilgang til riktig dokumentasjon. Med eArkiv lagres kommunikasjonen digitalt slik at medarbeiderne kan søke etter, spore opp, sende på nytt og laste ned allerede sendte saker, avtaler og annen kommunikasjon. Det gir mer effektiv håndtering og bedre kundeopplevelse.
Kontakt oss
Vil du vite mer om hvordan du kan effektivisere håndteringen av innkommende kommunikasjon? Kontakt oss, så forteller vi mer.