Events SCS 2022

Rethink!

25. oktober ble årets Smarter Communication Summit arrangert som en digital og nordisk konferanse, hvor over 1000 personer meldte seg på.

Temaet for dagen var «Rethink» – programmet fokuserte på å tenke nytt om måten vi snakker om digital kommunikasjon, betalingsløsninger og kundeinteraksjon på.

Du har nå muligheten til å se alle videoer.

Høydepunkter fra dagen

Innhold på Smarter Communication Summit 2022

Introduksjon til temaene "Rethink"

Judith Wolst ønsker oss velkommen og tar oss med på en oppdagelsesreise med temaet «Rethink» sammen med Ylva Ekborn, administrerende direktør i PostNord Strålfors.

Keynote Greg Williams

Greg er Editor-in-chief hos Wired, det innflytelsesrike trendmagasinet, som dekker teknologier og virksomheter, som bygger fremtiden.

Han gir innsikt om nye trender og teknologiske endringer, som vil påvirke forbrukere såvel som virksomheter – blant annet kunstig intelligens, Real Metaverse, FinTech, digital transformation, cybersikkerhet, automatisering, Robotics og mer.

Rethink Payments

Patrick Göthlin, COO i Tink og Mattias Norén, strategisjef i PostNord Strålfors forteller hvordan vi kan tenke nytt om betaling og hvilke muligheter som finnes i konto-til-konto betalinger. Tink er nå Europas ledende åpne bankplattform.

Tink – Hvorfor bør fakturautstedere lansere konto-til-konto betaling?

I dette innlegget forteller Vegard Haveland, Nordic & Baltic Payment Lead i Tink, om det pågående open banking samarbeidet med PostNord Strålfors, de store mulighetene som ligger i open banking og hvorfor det er riktig å investere i akkurat nå.

Introduksjon til den norske scenen

Trine Stefferud, moderator, og Thomas Barreth, Administrerende direktør  i PostNord Strålfors innleder til det norske programmet. Nordiske løsninger er i stor grad i fokus hos PostNord Strålfors og det skjer mye spennende fremover.

Digipost – Hvordan kommunisere effektivt når ikke alt lenger kan løses i

I dette innlegget forteller Erlend Kroon, Salgssjef Digipost i Posten Norge, om hvordan banker og finansieringsforetak må tilpasse seg endrede krav til kommunikasjon med sine kunder. Hva må bankene gjøre for å innfri nye lovkrav, på hvilken måte styrkes forbrukervernet og eierskap til egne data, og hvordan gjennomføre endringene uten å kompromisse med behovet for effektiv kundekommunikasjon?

Summit-2022_Sponsors-NO_1080.png