Gjør en forskjell med smartere kommunikasjon i alle kanaler

Treff mottakerne i den kanalen de ønsker. Tilpasset kommunikasjon gir bedre brukeropplevelse og dermed mer fornøyde givere og medlemmer.

Mulighetene er mange med smartere kommunikasjon i omnikanal

Det skal være enkelt å støtte en god sak. Sammen treffer vi giverne med rett budskap til rett giver i rett betaling- og kommunikasjonskanal. Gjennom vår omnikanalløsning kan vi tilby en bedre giverreise gjennom enklere betaling, økt lojalitet og sømløshet.

For din organisasjon er fordelene økt og raskere betaling, automatisering av prosesser og reduserte kostnader. Gjør en enda større forskjell gjennom å øke innsamlingen til organisasjonens hjertesaker.

Mulighetene er mange for å lykkes bedre

Sammen kan vi hjelpe enda flere ved optimalisering av de fysiske og digitale utsendelsene gjennom:

  • Webbaserte dokumenter med funksjoner som bla. chat, lenker til nettsider og grafiske elementer
  • Segmentering og personalisering
  • Bilder og film
  • Oppslag på mottakerne for å velge rett betaling- og kommunikasjonskanal
  • Automatisk sende i en annen kanal hvis mottaker ikke responderer

La giver velge

Undersøkelser viser at nær 80 prosent av alle som støtter veldedige formål ønsker selv å velge hvordan de skal betale. 

Verdien ligger i å kombinere løsninger:

     

Vil du vite mer om våre løsninger?
PostNord Strålfors' spesialister forteller gjerne mer om hvordan du kan dra nytte av fordelene med våre løsninger.

Kontakt oss

 

Relaterte løsninger

16-9_vipps.jpg

Vipps

Vipps er den ledende betalingstjenesten i Norge, som sørger for enkel og rask fakturabetaling.

Mobilfaktura-16-9.jpg

Mobilfaktura

Mobilfaktura-tjenesten sender kundene SMS med lenke til landingsside. Her kan de velge betalingskanal selv. SMS-er utløser rask betaling.

paper-invoice-puff-16-9.jpg

Papirfaktura

Papirfaktura er en løsning som er enkel å tilpasse målgruppen. Papirfakturaer er en trygg kanal for mange kunder og lett å legge til i digitale utkanaler.

Hvor får jeg gjort øyesporing eyetracking i Norge?

Øyesporing

Ser kundene det du gjerne vil at de skal lese på fakturaen, på nettsidene og i appen? Eller går de faktisk glipp av det aller viktigste? Hvis du vil forsikre deg om at kundene alltid får med seg riktig informasjon inkludert fakturareklame – og ser det du ønsker de skal se – kan øyesporing (eye tracking) være løsningen.

Vil du vite mer om våre betalingsløsninger?  

PostNord Strålfors' spesialister forteller gjerne mer om hvordan dra nytte av våre løsninger for betaling og kommunikasjon

* Obligatorisk informasjon