Gjør en forskjell med smartere kommunikasjon i alle kanaler
Treff mottakerne i den kanalen de ønsker. Tilpasset kommunikasjon gir bedre brukeropplevelse og dermed mer fornøyde givere og medlemmer.
Mulighetene er mange med smartere kommunikasjon i omnikanal
Det skal være enkelt å støtte en god sak. Sammen treffer vi giverne med rett budskap til rett giver i rett betaling- og distribusjonskanal. Gjennom vår omnikanalløsning kan vi tilby en bedre giverreise gjennom enklere betaling, økt lojalitet og sømløshet.
For din organisasjon er fordelene raskere betaling, automatisering av prosesser og reduserte kostnader. Gjør en enda større forskjell gjennom å øke innsamlingen til organisasjonens hjertesaker.
Mulighetene er mange for å lykkes bedre
Sammen kan vi hjelpe enda flere ved optimalisering av utsendelsene gjennom:
- Webbaserte dokumenter med funksjoner som bla. chat, lenker til nettsider og grafiske elementer
- Segmentering og personalisering
- Bilder og film
- Oppslag på mottakerne for å velge rett betaling- og distribusjonskanal
- Automatisk sende i andre kanaler hvis mottaker ikke betaler
La giver velge
Undersøkelser viser at nær 80 prosent av alle som støtter veldedige formål ønsker selv å velge hvordan de skal betale.
Verdien ligger i å kombinere løsninger:
Vil du vite mer om våre løsninger?
PostNord Strålfors' spesialister forteller gjerne mer om hvordan du kan dra nytte av fordelene med våre løsninger.