Utsendelse i riktig kanal
81 prosent i Norge ønsker selv å velge hvilken kanal de vil motta kommunikasjon i. Med Output Management gir du muligheten til å velge mellom både fysiske og digitale kanaler. Du får mer fornøyde kunder.
Prat med kunden – der kunden vil
Kommunikasjonskanalene blir stadig flere. Ingen av dem er en bedre eller dårligere kontaktvei til kundene enn en annen. Der én kunde foretrekker digital postkasse, foretrekker en annen nettbankfaktura og en tredje fysiske brev.
Faktum er at 81 prosent av nordmennene ønsker å kunne velge kanal selv. Dette fremkommer av vår rapport "Nordic Channel Compass 2018". 34 prosent bytter eller overveier å bytte selskap når de ikke selv får bestemme. Det finnes bare én løsning for å gjøre alle kunder fornøyde: Kommuniser i samtlige kanaler.
Personlig tilpasset og lettfattelig innhold
Hele 91 prosent av nordmennene mener at det viktigste med kommunikasjonen er at den er lettfattelig. Samtidig øker sannsynligheten for at mottakeren åpner et dokument som er relevant og interessant.
Med våre Output Management-løsninger kan du tilpasse utsendelsene slik at innholdet blir personlig og interessant for mottakeren. Du kan også legge til interaktiv animasjon som gjør innholdet lett å forstå.
Styr kommunikasjon til riktig kanal
Med Output Management-løsningene slipper du bryet med å holde oversikt over hvilken kunde som vil få hva i den ene eller andre kanalen. Det ordner vi for deg. Vi kan sende ut en digital fil som et fysisk brev. Eller et fysisk brev som en digital fil.
Resultatet blir riktige data på riktig sted. Du får full kontroll over kommunikasjonen, sikrer produktkvaliteten, øker kundeopplevelsen og får helt nye muligheter til å kommunisere i riktig kanal.
Har du spørsmål?
Ta kontakt for mer informasjon om hvordan våre Utgående distribusjons-løsninger kan bidra til effektivisering, forenkling og personifisering av kommunikasjon. Alt starter med en samtale!