Interactive

Gjør kundene nysgjerrige på utsendelsene dine! Forbedre kundeopplevelsen ved å tilpasse kommunikasjonen etter mottakeren, både når det gjelder innhold og utkanal.

Kontakt oss

Gjør utsendelsene personlige

  • Enhetlig kundekommunikasjon
  • Bedre kundeopplevelse
  • Økt kundelojalitet
  • Støtter både fysiske og digitale utkanaler
  • Forbedrer kommunikasjonsverdien for dokumenter
  • Gir deg full kontroll over utsendelsene
  • Enkelt å skape målgruppe- og persontilpasset kommunikasjon

Med Interactive øker mottakerens interesse

Hos PostNord Strålfors vet vi at en faktura ikke nødvendigvis bare er en faktura. Eller en årsberetning bare en årsberetning. Krydret med tilbud og informasjon som er tilpasset mottakeren, skaper utsendelsen en merverdi og en verdifull relasjon til kundene.

Interactive er et nettgrensesnitt for alle som jobber med kundekommunikasjon. Du får full kontroll over utsendelsene og kan tilpasse innhold og utseende i både digitale og fysiske kanaler. 

Rediger tekst og bilder

Med Interactive kan du justere og redigere tekst og bilder i utsendelser. Du kan enkelt opprette for eksempel personlig tilpassede fakturaer eller målgruppetilpassede kampanjer. Du får også mulighet til toveiskommunikasjon der du kan la mottakeren svare på et spørsmål eller på annen måte interagere med din bedrift. 

Interactive kan kombineres med vår Dynamic Communication-tjeneste.  

Reduserer feilkilder

Med Interactive forbedrer du også bedriftens interne prosesser og forenkler samarbeidet mellom kolleger i ulike avdelinger. Flere personer kan arbeide med samme utsendelse samtidig. Dette gjør det enkelt å korrekturlese og forhåndsvise dokumenter før de sendes ut – og reduserer risikoen for feil.

Vil du vite mer?

Interactive er en del av vår Omnichannel-tjeneste og hjelper deg med å kommunisere effektivt i alle kanaler. Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg i gang.

Kontakt oss

Inspirasjon og fordypning

Frende-forsikring_16-9.jpg

Frende Forsikring strømlinjeformer dokumenthåndteringen

Enestående kundeservice, banebrytende teknologi og dedikasjon til kundenes behov har satt Frende Forsikring i førersetet i forsikringsbransjen.

Nordea_16-9.jpg

HTML-faktura ble et enkelt valg for Nordea Finans

Nordea Finans sin store utfordring var å nå bredt ut til så mange kunder som mulig, til tross for de begrensninger som taushetsplikten innebærer. «HTML-faktura ble løsningen, og med faktura som en av våre viktigste kanaler, er dette en løsning som gjør at vi virkelig når kundene», forteller Anders Elgenberg, Senior Communication & Marketing Specialist i Nordea Finans.