Løsningene våre

Løsningene våre har som mål å hjelpe kundene med å skape nye muligheter og bygge videre på eksisterende. Det er mulig å kjøpe hver enkelt tjeneste separat. Men den virkelige verdien ligger i å kombinere mulighetene. Da får du kommunikasjonsløsninger som bedre svarer til forventninger og behov i hver del av kundereisen. Med skreddersydde løsninger i Omnikanal, løser vi kundenes viktigste utfordringer.

Payment-Management_16-9_NY.jpg

Betalingsløsninger

Betalingsløsninger for faktura i Omnikanal lar kunden velge selv hvordan, hvor og når de vil betale. Vår løsningsplattform for betalingsløsninger gjør det enkelt og praktisk for deg å la kundene bestemme.


Dynamic-Communication-16-9_NY.jpg

Utgående distribusjon

Med Utgående distribusjon kommuniserer du i den fysiske eller digitale kanalen som kunden selv har valgt. Med Utgående distribusjon sikrer du at informasjonen når frem. Og du får mer fornøyde kunder.


16-9-business-integration-management.jpg

EDI og systemintegrasjon

Store selskaper håndterer tusenvis av transaksjoner hver dag. Når du digitaliserer flyten, får du en mer effektiv virksomhet. EDI og systemintegrasjon av forretningsløsninger er strategi.


16-9-analysis-insights-03.jpg

Kundeinnsikt og rådgivning

Konkurransen er blitt hardere og forbrukerne mer bevisste. Derfor er det viktig å vite hvem kundene er, hvor de er og hva de krever av deg.


Print-solutions_16-9.jpg

Printtjenester

Gjør om data til fysisk kommunikasjon og fysiske produkter – i det øyeblikk du trenger det. Med printtjenester trenger du ikke å tenke på produksjon, distribusjon eller lagerhold.


Dokumenthåndtering systemer innkommende dokumenter digitale og fysiske

Dokumenthåndtering

Løsningene våre for innkommende dokumenthåndtering sørger for effektiv import av kommunikasjon fra alle kanaler. Både fysiske og digitale. Slik at innholdet kan distribueres til riktig mottaker via riktig kanal.


Betalingslosninger-ideella-org_16-9_2.jpg

Fundraising og organisasjoner

Treff mottakerne i den kanalen de ønsker. Tilpasset kommunikasjon og betalingsmuligheter gir bedre brukeropplevelse og dermed mer fornøyde givere og medlemmer. Verdien ligger i å kombinere løsninger: