Mobile-Payment_Mobile-invoice_3-1_2.jpg

Mobilfaktura

Mobilfaktura innebærer at kunden får SMS med lenke til landingsside som du utformer selv. På siden kan kunden velge betalingskanal inkludert Vipps, Swish og andre. Kunden liker å velge kanal og kan betale via mobilen der og da. SMS-er utløser rask betaling.

Fleksibilitet med Mobilfaktura gir rask uttelling

  • Mottakeren velger betalingskanal
  • Høy betalingsvilje
  • Raskere innbetaling
  • Mer fornøyde kunder
  • Bedre kontantstrøm

Vil du vite mer om Mobile Invoice?

Trenger du tips til hvordan du kan utnytte alle fordelene med Mobile Invoice? La ekspertene våre hjelpe deg. Kontakt oss for gratis rådgivning. 

Mobilfaktura lar kundene velge selv

Netthandelen har økt tempoet på utviklingen innen betalingsløsninger. Vi vet at 78 prosent av alle som handler på nett ønsker å kunne velge mellom ulike betalingsalternativer. De ønsker å kunne spre betalinger over flere bank- og betalingskort, bruke en betalingsapp eller betale direkte via banken.

Derfor har vi utviklet Mobilfaktura. Med Mobilfaktura kan kundene selv  bestemme hvor og hvordan de vil betale. Mobilfaktura gir flere ulike betalingsmuligheter – raskt og enkelt, direkte i telefonen.

Raske innbetalinger

En stor fordel med Mobile Invoice er at en SMS får mye høyere oppmerksomhet enn meldinger via andre kanaler. Vi har alltid telefonen med oss og reagerer raskt på viktige meldinger. Tiden fra oppfordring til handling blir derfor mye kortere. Og det gjelder ikke bare den yngre og mer mobilvante generasjonen.

Betalingen er integrert

Tidligere SMS-løsninger for betaling via mobilen inneholdt bare betalingsbeløp og KID-nummer. Med Mobilfaktura er betalingsfunksjonen integrert i løsningen, og mottakeren får direkte mulighet til å velge betalingskanal. Kunden får en SMS med lenke til en landingsside som inneholder all betalingsinformasjon.

Siden utformes etter dine ønsker – blant annet med hvilke betalingskanaler mottakeren skal kunne benytte. I meldingen til kunden kan du dessuten legge til andre budskap, informasjon eller markedsføring.

På landingssiden betaler kunden fakturaen via mobilen ved å velge mellom de tilgjengelige betalingskanalene. Dette kan være nettbank, kort eller ulike nordiske betalingsapper som Swish, Vipps eller MobilePay.

Hvis du ønsker ekstra høy sikkerhet, kan du kreve e-legitimasjon. De som velger kortbetaling, trenger bare å fylle ut kortopplysningene én gang. Deretter finnes de lagret i systemet.

Flere Betalingsløsninger

16-9_Payment-with-digipost.jpg

Betaling med Digipost

Du trenger ikke å bruke tid på administrasjon av utsendelser til digitale postkasser. Med den digitale postkassen Digipost havner alle utsendelser på riktig sted.

Payment-in-DMB_eBoks_16-9_2.jpg

Betaling med e-Boks

e-Boks betaling fjerner risikoen for feilbetalinger. Du får færre forsinkete innbetalinger og styrket kontantstrøm når betaling av fakturaer blir enklere.

paper-invoice-puff-16-9.jpg

Papirfaktura

Papirfaktura er en løsning som er enkel å tilpasse målgruppen. Papirfakturaer er en trygg kanal for mange kunder og lett å legge til i digitale utkanaler.

16-9_vipps.jpg

Vipps eFaktura

 Vipps eFaktura er den ledende betalingstjenesten i Norge, som sørger for enkel og rask fakturabetaling.

Vil du vite mer om Mobile Invoice?

Trenger du tips til hvordan du kan utnytte alle fordelene med Mobile Invoice? La ekspertene våre hjelpe deg. Kontakt oss for gratis rådgivning.