Content hub

The-future-of-payment_16-9_3.jpg

Fremtidens betalingsløsninger

De siste årene har konkurransen innen betalingsløsninger og andre finansielle tjenester økt kraftig. Nå finnes det flere leverandører og bedre og sikrere tjenester enn noen gang før. 

Expert_Danske-Bank_Tim-Wolff-Jacobsen_16-9.jpg

Fremtidens finansielle motorveinett

Like enkelt som å sende en SMS. Dette er P27-samarbeidets visjon for betaling over landegrensene. Det fellesnordiske samarbeidet står bak utviklingen av en ny, nordisk betalingsinfrastruktur som vil styrke handelen mellom de nordiske landene.

Digital-inkasso_16-9.jpg

Potensialet for digital inkasso er enormt

I desember 2020 sendte norske selskaper 400 000 purringer og inkassokrav digitalt, og etterspørselen etter digital inkasso øker. «Vi ønsker å være i forkant av utviklingen av krav til digital inkasso sammen med våre kunder og partnere, sier leder for forretningsutvikling i PostNord Strålfors», Andreas Schei.

Expert_LINK-Mobility_Robin-Jonsson_16-9_3.jpg

Fremtidens virksomheter krever dialog

Hva krever en digitalisert verden av en bedrift - og hvordan gjør du din virksomhet relevant i en digital verden? Hvis du spør Robin Jonsson på LINK Mobility, er det ved å levere verdi i mobilen.

Johan-Falk_16-9.jpg

«Se mulighetene ved å ligge i forkant»

Å digitalisere med miljøet i fokus gjør det mulig for bedrifter å oppnå store konkurransefortrinn. Det mener Johan Falk, grunnlegger av og leder for Exponential Roadmap Initiative.

Digitalisera-for-miljon_16-9_3-2.jpg

Digitaliser for miljøet

For bedrifter og organisasjoner som vil redusere sin miljøpåvirkning, kan digitalisering av kundekommunikasjonen være en viktig brikke i puslespillet – hvis det gjøres strategisk og på riktig måte.

Digitalization-and-environmental-impact_16-9.jpg

Slik kan digitalisering redusere bedriftens miljøpåvirkning

Visste du at 100 000 papirfakturaer kan tilsvare 14 600 kilometer bilkjøring eller en tur-retur-reise til Thailand? Ved å digitalisere mer kan du bidra til en grønnere planet. Vi forklarer hvorfor.

Oscar-Berg_16-9.jpg

Pandemien ga oss digitale møter – men hvor er arbeidsplassen?

Det siste året har overgangen til videomøter og digitale verktøy vært en løsning for å kunne fortsette å arbeide. Men vi er mange som har innsett at det ikke er nok som plan for hvordan vi skal arbeide i fremtiden.

Work-after-Covid-19_16-9.jpg

Fjernarbeid på en sikker måte

Fjernarbeid stiller høye krav til riktig håndtering av data og sikker distribusjon. Det er også klokt å utarbeide digitale strategier for lagring og sikker tilgang til virksomhetskritiske dokumenter

5-digitala-trender_16-9.jpg

Fem digitale trender som kommer til å forme 2021

Den raske digitaliseringen i 2020 endret måten vi kommuniserer på. En konsekvens av dette er at områder som digital tillit, personalisering og samtaledesign vil bli stadig viktigere for kundene i 2021. Det mener Mattias Norén, Head of Strategy and Business Development.

Security_16-9.jpg

Nye ISO 27001-sertifiseringer garanterer pålitelige sikkerhetsprosedyrer

Risikoene forbundet med cybersikkerhet og datainnbrudd har økt de siste årene, og organisasjoner må i stadig større grad vise at deres informasjonssikkerhet og håndtering av personopplysninger er tilstrekkelig. ISO 27001-sertifiseringen viser at en organisasjon har identifisert risikoer og truffet forebyggende tiltak for å beskytte informasjonen mot brudd på informasjonssikkerheten.

Payment-Management_16-9_2.jpg

Mer personlig kommunikasjon med smart bruk av kundedata

Å arbeide datadrevet gjør det mulig å nå ut med rett budskap til rett kunde i rett kanal. Men for å kunne fortsette med det må du overbevise kunden om at det er en vinn-vinn-situasjon der begge parter får utbytte av transaksjonen.

Kundupplevelse_16-9.jpg

Hvordan ser fremtidens kundekommunikasjon ut?

Mattias Norén, Head of Strategy & Business Development for PostNord Strålfors anbefaler selskaper å være forberedt på det uventede. Med fleksible og kanaluavhengige løsninger er det mulig å fortsette å levere til kundene slik de vil i fremtiden.

I-kundens-skor_16-9.jpg

I skoene til kunden

Vi har alle hatt dårlige kundeopplevelser. Men hvordan kan det være at selskaper ikke er klar over gjentatte smertepunkter? Kanskje de bare må bli flinkere til å lytte. Forsker Per Kristensson ser store konkurransefortrinn når bedrifter skaper verdi sammen med sine kunder.

New-payment-patterns_Photo_16-9.jpg

Fra kontantløs betaling til kontaktløs – slik endret betalingsmønsteret i Norden seg

Kommer du fremdeles til å bære rundt på en lommebok om fem år? Antagelig ikke. Digital teknologi åpner for ny kontaktløs betaling som integreres bedre i kjøpsopplevelsen.

Innovation-boom_16-9.jpg

Bedrifter bekjemper covid-19-krisen med innovasjon

Koronaviruset har tvunget bedrifter over hele verden til å foreta raske omstillinger i virksomheten. Det har ført til en rekke nyskapinger, alt fra medisinsk verneutstyr til smarte møteverktøy. Nedenfor lister vi opp ti eksempler på nyskapinger som gjør at vi vil komme sterkere ut av krisen:

Customer-IQ_Experts-panel_Banner_16-9_5.jpg

Møt vårt CX ekspertpanel

Få tilgang til intervjuer med ledende eksperter, som jobber strategisk med kundeopplevelse i sine bedrifter. Intervjuene fremhever ulike måter å jobbe med CX og gir verdifulle råd for hvordan man kan forbedre arbeidet med CX. Lær av de beste og overgå resten.

Commons_16-9.jpg
Commons_Vasilis-Kostakis_Expert_NY.jpg

Kunnskapsdeling - en motor for innovasjon

Digital Commons beskrives ofte som en digital ressurs som er åpen for alle og kan brukes og utvikles fritt, med Wikipedia som et av de mest kjente eksemplene. Kunnskapsdeling gjennom Digital Commons øker nå også innenfor medisinsk forskning og smart cities.

eArchive_16-9.jpg
eArchive_Stefan-Winbo_Expertprofil.jpg

eArkiv gir sikrere lagring av data

Har du laget et prosjekt som skal forandre verden? Eller trenger du bare å få bedre oversikt over fakturaene dine. Med eArkiv passer vi på at bedriften din sine viktigste dokumenter alltid lagres på en sikker måte.

Gen-Z_16-9_Old_NO.jpg

Viktigheten av å være genuin

Oppblåste varemerkeløfter biter ikke på vår yngste forbrukergruppe. Det er bare én måte å vinne generasjon Zs hjerte på, det er å være genuin.

Stefan-Larsson_16-9.jpg

Tillit i digitaliseringens spor

Ulovlig bruk av personopplysninger og slurv med datasikkerheten har ført til flere store skandaler de siste årene. For at ikke den digitale økonomien skal sakke akterut, må bedriftene opprettholde forbrukernes tillit.

Vis mer