Vi bruker informasjonskapsler på stralfors.no for å bedre brukeropplevelsen på våre sider. Du godtar bruken av informasjonskapsler ved å klikke på «Lukk» eller ved å klikke deg videre på nettsiden. Mer informasjon om cookies.
Slik kan riktig betalingsløsning senke kostnadene og øke konverteringene dine
Er du på jakt etter den beste betalingsløsningen? Les hvorfor Account-to-Account (A2A) er den enkleste, raskeste og mest kostnadseffektive måten å gjøre det på. Både for deg og kundene dine.
I opptaket fra vårt webinar får du vite mer om hvordan fakturaopplevelsen forandres sammen med Tom Pope, SVP of Payments i Tink som intervjuer våre eksperter fra Strålfors: Mattias Norén, VP Business Development, og Andreas Schei, Head of Business Development and Manager, Nordic Product Management.
Ny tjeneste reduserer manuell håndtering av fakturafeil
Stadig flere økonomiavdelinger automatiserer virksomheten for å øke produktiviteten og frigjøre tid for medarbeiderne, slik at de får mer tid til å utføre verdiskapende aktiviteter. Til tross for dette brukes det fremdeles mange timer på manuell håndtering av fakturafeil. Det er både dyrt og tidkrevende.
Underleverandører ofte bedriftenes svakeste sikkerhetsledd
Datamengdene som transporteres i og mellom bedrifter og organisasjoner, øker konstant. Det øker risikoen for digitale trusler – ikke sjelden via små underleverandører med lavere IT-sikkerhet, sier Stephen Wolthusen, professor i informasjonssikkerhet ved NTNU.
Den nye finansavtaleloven er ventet å tre i kraft 1. januar 2023. Loven stiller krav til hvordan kommunikasjon med privatkunder kan foregå. Loven vil kreve endringer hos de fleste finansforetak. Målet er å styrke forbrukervernet og gjøre det tryggere som bankkunde i den digitale hverdagen vi lever i.
Hver dag passerer det enorme mengder data gjennom PostNord Strålfors’ systemer. Det er Åke Andersson som har det overordnede ansvaret for informasjonssikkerheten.
- Det er mange som snakker om cybersikkerhet i dag, men det har lenge vært et sentralt spørsmål for PostNord Strålfors.
Hvorfor leverandøren blir en bremsekloss i digitaliseringen
For mange organisasjoner er dagens digitaliserte prosesser en selvfølge, som forenkler og effektiviserer arbeidsrutinene og eliminerer arbeidskrevende manuelle oppgaver. Ønsket om å digitalisere er der, men noen ganger stikker ytre faktorer kjepper i hjulene. I denne artikkelen ser vi nærmere på hvorfor leverandørene dine kan fungere som bremseklosser – les den her!
Slik får du med deg leverandørene på digitaliseringsreisen
Har du digitalisert prosessene for ordre- og fakturahåndtering? Gratulerer! Da kjenner du sikkert allerede de positive effektene. Kanskje har du også opplevd at leverandørene dine ikke henger med i digitaliseringen i samme takt som deg, men fungerer som bremseklosser i stedet. Her forklarer vi hvorfor det blir slik, og hvordan du får dem til å sette opp farten.
Løsningene som får leverandørene dine med på digitalisering
Er det vanskelig å få leverandørene dine til å henge med i digitaliseringen? Vi vet at mange bedrifter synes at det kan bli en overveldende oppgave å lære opp leverandører til å følge digitale arbeidsflyter. De mangler ofte både tid, ressurser og kompetanse. Risikoen er derfor stor for at digitaliseringen stanser opp. Heldigvis finnes det løsninger – her er tjenestene som får leverandørene med på reisen.
Er det noe de to siste årene har vist oss, er det at omstilling alltid er mulig. Aldri før har jobben og levemåten vår blitt endret så mye på så kort tid – og aldri før har digitaliseringen gått så fort i alle grupper i samfunnet.
Hvordan skaper du kreativt materiale som er tilgjengelig i lang tid? Og som aktiveres automatisk basert på kundebehov og -atferd?
– For første gang noensinne er vi i en situasjon der teknologien lar oss drive kreative kampanjer med data på en enkel måte, sier Magnus Widgren, Head of Growth i Edisen.
PostNord Strålfors håndterer enorme mengder personopplysninger hver dag.
I bunn og grunn handler det om tillit, at kundene og medarbeiderne skal kunne føle seg helt trygge på at vi kan levere det vi har lovet, både digitalt og fysisk. Og at vi håndterer kundenes data på en riktig og sikker måte, sier Martin Nyberg, Chief Compliance Officer i PostNord Strålfors.
Investoren og gründeren Nicklas Bergman har brukt en stor del av sitt yrkesaktive liv på å prøve å finne ut hvor teknologien kommer til å føre oss i fremtiden.
– Vi mennesker har en tendens til å ikke like endringer – og teknologi har en tendens til å overvinne den motstanden så lenge vi finner måter å bruke den på som er fordelaktige for oss, sier han.
Omni i omnikanal kommer fra latin og betyr «alle steder». Essensen i omnikanal er å skape en best mulig og sammenhengende opplevelse på tvers av kanaler. Uansett hvordan kunden eller potensielle kunder interagerer med din virksomhet, skal dere samle inn og bruke disse dataene i den fremtidige kommunikasjonen med den aktuelle personen.
Skalerbar betalingsløsning for mellomstore virksomheter
For at kundene dine skal være fornøyde, kreves det at selskapet ditt er tilgjengelig i alle kanalene kundene ber om. Vår skalerbare løsning lar deg som kunde utvide i takt med din vekst og den digitale utviklingen.
De siste årene har konkurransen innen betalingsløsninger og andre finansielle tjenester økt kraftig. Nå finnes det flere leverandører og bedre og sikrere tjenester enn noen gang før.
I desember 2020 sendte norske selskaper 400 000 purringer og inkassokrav digitalt, og etterspørselen etter digital inkasso øker.
«Vi ønsker å være i forkant av utviklingen av krav til digital inkasso sammen med våre kunder og partnere, sier leder for forretningsutvikling i PostNord Strålfors», Andreas Schei.
Å digitalisere med miljøet i fokus gjør det mulig for bedrifter å oppnå store konkurransefortrinn. Det mener Johan Falk, grunnlegger av og leder for Exponential Roadmap Initiative.
For bedrifter og organisasjoner som vil redusere sin miljøpåvirkning, kan digitalisering av kundekommunikasjonen være en viktig brikke i puslespillet – hvis det gjøres strategisk og på riktig måte.
Slik kan digitalisering redusere bedriftens miljøpåvirkning
Visste du at 100 000 papirfakturaer kan tilsvare 14 600 kilometer bilkjøring eller en tur-retur-reise til Thailand? Ved å digitalisere mer kan du bidra til en grønnere planet. Vi forklarer hvorfor.