Vi bruker informasjonskapsler på stralfors.no for å bedre brukeropplevelsen på våre sider. Du godtar bruken av informasjonskapsler ved å klikke på «Lukk» eller ved å klikke deg videre på nettsiden. Mer informasjon om cookies.
Slik kan riktig betalingsløsning senke kostnadene og øke konverteringene dine
Er du på jakt etter den beste betalingsløsningen? Les hvorfor Account-to-Account (A2A) er den enkleste, raskeste og mest kostnadseffektive måten å gjøre det på. Både for deg og kundene dine.
I opptaket fra vårt webinar får du vite mer om hvordan fakturaopplevelsen forandres sammen med Tom Pope, SVP of Payments i Tink som intervjuer våre eksperter fra Strålfors: Mattias Norén, VP Business Development, og Andreas Schei, Head of Business Development and Manager, Nordic Product Management.
Ny tjeneste reduserer manuell håndtering av fakturafeil
Stadig flere økonomiavdelinger automatiserer virksomheten for å øke produktiviteten og frigjøre tid for medarbeiderne, slik at de får mer tid til å utføre verdiskapende aktiviteter. Til tross for dette brukes det fremdeles mange timer på manuell håndtering av fakturafeil. Det er både dyrt og tidkrevende.
Underleverandører ofte bedriftenes svakeste sikkerhetsledd
Datamengdene som transporteres i og mellom bedrifter og organisasjoner, øker konstant. Det øker risikoen for digitale trusler – ikke sjelden via små underleverandører med lavere IT-sikkerhet, sier Stephen Wolthusen, professor i informasjonssikkerhet ved NTNU.
Den nye finansavtaleloven er ventet å tre i kraft 1. januar 2023. Loven stiller krav til hvordan kommunikasjon med privatkunder kan foregå. Loven vil kreve endringer hos de fleste finansforetak. Målet er å styrke forbrukervernet og gjøre det tryggere som bankkunde i den digitale hverdagen vi lever i.
Hver dag passerer det enorme mengder data gjennom PostNord Strålfors’ systemer. Det er Åke Andersson som har det overordnede ansvaret for informasjonssikkerheten.
- Det er mange som snakker om cybersikkerhet i dag, men det har lenge vært et sentralt spørsmål for PostNord Strålfors.
Løsningene som får leverandørene dine med på digitalisering
Er det vanskelig å få leverandørene dine til å henge med i digitaliseringen? Vi vet at mange bedrifter synes at det kan bli en overveldende oppgave å lære opp leverandører til å følge digitale arbeidsflyter. De mangler ofte både tid, ressurser og kompetanse. Risikoen er derfor stor for at digitaliseringen stanser opp. Heldigvis finnes det løsninger – her er tjenestene som får leverandørene med på reisen.
Er det noe de to siste årene har vist oss, er det at omstilling alltid er mulig. Aldri før har jobben og levemåten vår blitt endret så mye på så kort tid – og aldri før har digitaliseringen gått så fort i alle grupper i samfunnet.
Hvordan skaper du kreativt materiale som er tilgjengelig i lang tid? Og som aktiveres automatisk basert på kundebehov og -atferd?
– For første gang noensinne er vi i en situasjon der teknologien lar oss drive kreative kampanjer med data på en enkel måte, sier Magnus Widgren, Head of Growth i Edisen.
Investoren og gründeren Nicklas Bergman har brukt en stor del av sitt yrkesaktive liv på å prøve å finne ut hvor teknologien kommer til å føre oss i fremtiden.
– Vi mennesker har en tendens til å ikke like endringer – og teknologi har en tendens til å overvinne den motstanden så lenge vi finner måter å bruke den på som er fordelaktige for oss, sier han.
Antingen stödjer din webbläsare inte javascript, eller är javascript inaktiverat. Denna webbplats fungerar bäst om du aktiverar javascript.