Content hub

Ny tjeneste reduserer manuell håndtering av fakturafeil

Ny tjeneste reduserer manuell håndtering av fakturafeil

Stadig flere økonomiavdelinger automatiserer virksomheten for å øke produktiviteten og frigjøre tid for medarbeiderne, slik at de får mer tid til å utføre verdiskapende aktiviteter. Til tross for dette brukes det fremdeles mange timer på manuell håndtering av fakturafeil. Det er både dyrt og tidkrevende.

Underleverandører ofte bedriftenes svakeste sikkerhetsledd

Underleverandører ofte bedriftenes svakeste sikkerhetsledd

Datamengdene som transporteres i og mellom bedrifter og organisasjoner, øker konstant. Det øker risikoen for digitale trusler – ikke sjelden via små underleverandører med lavere IT-sikkerhet, sier Stephen Wolthusen, professor i informasjonssikkerhet ved NTNU.

Hvorfor leverandøren blir en bremsekloss

Hvorfor leverandøren blir en bremsekloss i digitaliseringen

For mange organisasjoner er dagens digitaliserte prosesser en selvfølge, som forenkler og effektiviserer arbeidsrutinene og eliminerer arbeidskrevende manuelle oppgaver. Ønsket om å digitalisere er der, men noen ganger stikker ytre faktorer kjepper i hjulene. I denne artikkelen ser vi nærmere på hvorfor leverandørene dine kan fungere som bremseklosser – les den her!

Digitalisering-lev_16-9.jpg

Slik får du med deg leverandørene på digitaliseringsreisen

Har du digitalisert prosessene for ordre- og fakturahåndtering? Gratulerer! Da kjenner du sikkert allerede de positive effektene. Kanskje har du også opplevd at leverandørene dine ikke henger med i digitaliseringen i samme takt som deg, men fungerer som bremseklosser i stedet. Her forklarer vi hvorfor det blir slik, og hvordan du får dem til å sette opp farten.

Digitalisering-leverantorer_16-9.jpg

Løsningene som får leverandørene dine med på digitalisering

Er det vanskelig å få leverandørene dine til å henge med i digitaliseringen? Vi vet at mange bedrifter synes at det kan bli en overveldende oppgave å lære opp leverandører til å følge digitale arbeidsflyter. De mangler ofte både tid, ressurser og kompetanse. Risikoen er derfor stor for at digitaliseringen stanser opp. Heldigvis finnes det løsninger – her er tjenestene som får leverandørene med på reisen.

Seks digitale trender å følge med på i 2022

Seks digitale trender å følge med på i 2022

Er det noe de to siste årene har vist oss, er det at omstilling alltid er mulig. Aldri før har jobben og levemåten vår blitt endret så mye på så kort tid – og aldri før har digitaliseringen gått så fort i alle grupper i samfunnet.

Oscar-Berg_16-9.jpg

Pandemien ga oss digitale møter – men hvor er arbeidsplassen?

Det siste året har overgangen til videomøter og digitale verktøy vært en løsning for å kunne fortsette å arbeide. Men vi er mange som har innsett at det ikke er nok som plan for hvordan vi skal arbeide i fremtiden.

Work-after-Covid-19_16-9.jpg

Fjernarbeid på en sikker måte

Fjernarbeid stiller høye krav til riktig håndtering av data og sikker distribusjon. Det er også klokt å utarbeide digitale strategier for lagring og sikker tilgang til virksomhetskritiske dokumenter

Kundupplevelse_16-9.jpg

Hvordan ser fremtidens kundekommunikasjon ut?

Mattias Norén, Head of Strategy & Business Development for PostNord Strålfors anbefaler selskaper å være forberedt på det uventede. Med fleksible og kanaluavhengige løsninger er det mulig å fortsette å levere til kundene slik de vil i fremtiden.

Gen-Z_16-9.jpg

Hils på dine nye kollegaer

Når 50-tallister går i pensjon, tar generasjon Z over. Akkurat nå pågår det et generasjonsskifte på mange arbeidsplasser. Livsstilseksperten og adferdsforskeren Lovisa Sterna forklarer hva det innebærer for dynamikken.

Mattias-Noren_16-9_2.jpg

Årets digitaliseringstrender

Er det en motsetning mellom økt personalisering og større krav på kundeintegritet? Mattias Norén, Head of Business Development, gir sine synspunkter på fem spørsmål bedrifter behøver å ta stilling til i 2020.

5-digitala-trender_16-9.jpg

Fem digitale trender som kommer til å forme 2021

Den raske digitaliseringen i 2020 endret måten vi kommuniserer på. En konsekvens av dette er at områder som digital tillit, personalisering og samtaledesign vil bli stadig viktigere for kundene i 2021. Det mener Mattias Norén, Head of Strategy and Business Development.

Ashkan-Fardos_16-9.jpg

Har du misforstått begrepet digitalisering?

Å gjøre en analog tjeneste digital er bare en teknisk flytteoperasjon. Ekte digitalisering oppstår først når bedriftene forstår internett-generasjonens atferd. Det mener TEDx-foreleseren Ashkan Fardost, som er ekspert på digitalisering og disruptiv teknologi.