Content hub

Omni_Ida-16-9.jpg

Hva er omnikanal-kommunikasjon?

Omni i omnikanal kommer fra latin og betyr «alle steder». Essensen i omnikanal er å skape en best mulig og sammenhengende opplevelse på tvers av kanaler. Uansett hvordan kunden eller potensielle kunder interagerer med din virksomhet, skal dere samle inn og bruke disse dataene i den fremtidige kommunikasjonen med den aktuelle personen.

SMB-kampagne_16-9.jpg

Skalerbar betalingsløsning for mellomstore virksomheter

For at kundene dine skal være fornøyde, kreves det at selskapet ditt er tilgjengelig i alle kanalene kundene ber om. Vår skalerbare løsning lar deg som kunde utvide i takt med din vekst og den digitale utviklingen.

The-future-of-payment_16-9_3.jpg

Fremtidens betalingsløsninger

De siste årene har konkurransen innen betalingsløsninger og andre finansielle tjenester økt kraftig. Nå finnes det flere leverandører og bedre og sikrere tjenester enn noen gang før. 

Kundupplevelse_16-9.jpg

Hvordan ser fremtidens kundekommunikasjon ut?

Mattias Norén, Head of Strategy & Business Development for PostNord Strålfors anbefaler selskaper å være forberedt på det uventede. Med fleksible og kanaluavhengige løsninger er det mulig å fortsette å levere til kundene slik de vil i fremtiden.

Hjelpl-att-navigerea_16-9.jpg

Hjelp til å navigere med nye spilleregler

I takt med at antallet betalingstjenester øker, blir det mer og mer viktig for bedrifter å inkludere betalingsstyring i sin omnikanalstrategi. Muligheten til selv å velge betalingsmetode styrker både lojaliteten og betalingsviljen.

Kanalval-for-kundresan_16-9.jpg

Kanalvalg for kundereisen

Hvilken fase skal kommunikasjonen støtte? Behov og fokus varierer, det avhenger av hvilket trinn i kundereisen kunden befinner seg på. Funksjonen avgjør kanal og budskap.

Neuromarketing_16-9.jpg

Med sans for kommunikasjon

PostNord har ved hjelp av teknologi som tidligere var forbeholdt forskningens verden, undersøkt hvordan vår underbevissthet reagerer på administrativ kommunikasjon. Undersøkelsen viser at print fremdeles har høyt engasjement, men den digitale postkassen utfordrer.