Content hub

Nordea_16-9.jpg

HTML-faktura ble et enkelt valg for Nordea Finans

Nordea Finans sin store utfordring var å nå bredt ut til så mange kunder som mulig, til tross for de begrensninger som taushetsplikten innebærer. «HTML-faktura ble løsningen, og med faktura som en av våre viktigste kanaler, er dette en løsning som gjør at vi virkelig når kundene», forteller Anders Elgenberg, Senior Communication & Marketing Specialist i Nordea Finans.

Svea Finans

Svea Finans digitaliserer betalingsløsningene

Svea Finans får levert en moderne løsning i form av omnikanal fra PostNord Strålfors. – Noe som gir oss større fleksibilitet ovenfor våre kunder. Det å få digitalisert løsningene gjør at vi sparer miljøet, noe vi er opptatt av, sier Jostein Vingsand, Business Developer i Svea Finans.

IKANO-bank_16-9.jpg

Rask og enkel plattform for digitale fakturaer

«Vi har har kjøpt omnikanalløsningen til PostNord Strålfors som sørger for at fakturaene havner der de skal basert på sluttkundenes ønsker», forteller Christian Gagnum, Head of Retail Partners & Direct to Consumer i Ikano Bank AB i Norge.

Trafi-16-9.jpg

"Verden endres hele tiden"

Det finske trafikksikkerhetsverket, Trafi, har de siste årene digitalisert mange av sine tjenester. – De fleste innbyggerne ønsker å håndtere sine saker digitalt. De vil ha tjenester som er enkle å bruke og tilgjengelige når de trengs, sier Maaria Toikka, som leder utviklingen og koordineringen av Trafis elektroniske tjenester.

CJM_Sergel_16-9.jpg

”CJM var viktig for å forstå kundenes følelsesmessige reise”

Sergel Kredittjänster var et av de første selskapene som testet PostNord Strålfors’ metode for å kartlegge kundereisen. Det førte blant annet til bedre kunnskap om kundene og økt trafikk til selskapets digitale kanaler.

JenniFlink_16-9.jpg

Bedre dialog forebygger betalingsanmerkninger

Med mer dialog og folkeopplysning vil inkasso­selskapet OK Perintä hjelpe skyldnerne å ta bedre økonomiske beslutninger. Budskapet ”den nye tidens inkasso” blir formidlet i forskjellige kanaler, og fakturaen har fått oppdatert utforming basert på en eyetracking-undersøkelse utført av PostNord Strålfors.

Nordea_16-9.jpg

Slik sparer Nordea penger med papir

Nordea byttet til en dyrere trykkløsning og sparte millioner. Det er mulig takket være Strålfors’ løsning White Paper Factory. Med flere digitale kommunikasjonskanaler kan besparelsen bli enda større.

Volvofinans_16-9.jpg

Volvofinans: ”Kunden må selv velge”

Hvordan tilpasser man kundekommunikasjonen når stadig flere kunder velger e-faktura? Det er en av utfordringene som Volvofinans Bank står overfor.