Content hub
Categories level 1
Categories level 1

Eksklusivitet kurerer reklametretthet
I flere holdningsundersøkelser i Skandinavia merkes en utmattelseseffekt når det gjelder tradisjonell reklame og markedsføring. Å sikte bredt og håpe at noen napper hjelper lite hvis resultatet er at mottakerne installerer annonseblokkering og fester et ”nei takk til reklame”-skilt på postkassen.

Med tretoget inn i fremtiden
Brios leketog er en klassiker som generasjoner av barn har lekt med. Varemerket signaliserer både kvalitet og nostalgi. Så hvordan fører man en togbane av tre inn i den digitale tidsalderen uten å gi avkall på selskapets grunnverdier? Det vet designansvarlig Erik Söderlind.

Pågens daglige brød skaper mange transaksjoner
Pågen er Sveriges ledende bakeribedrift og omsetter for 2,7 milliarder svenske kroner. Det er også på hjemmemarkedet at Pågen er størst, men de er i tillegg sterkt til stede i de nordiske nabolandene, ikke minst i Danmark, der Pågen er mer eller mindre synonymt med kanelgiflene – de små kanelbollene.