Content hub

Eksklusivitet-kurerer-reklametretthet_16-9.jpg

Eksklusivitet kurerer reklametretthet

I flere holdningsundersøkelser i Skandinavia merkes en utmattelseseffekt når det gjelder tradisjonell reklame og markedsføring. Å sikte bredt og håpe at noen napper hjelper lite hvis resultatet er at mottakerne installerer annonseblokkering og fester et ”nei takk til reklame”-skilt på postkassen.

Brio-erik-16-9.jpg

Med tretoget inn i fremtiden

Brios leketog er en klassiker som generasjoner av barn har lekt med. Varemerket signaliserer både kvalitet og nostalgi. Så hvordan fører man en togbane av tre inn i den digitale tidsalderen uten å gi avkall på selskapets grunnverdier? Det vet designansvarlig Erik Söderlind.

COOP_16-9.jpg

Coop: ”Hvert enkelt medlem er unikt og skal merke det”

Coop er en av Sveriges største matvarekjeder. Med vel tre millioner medlemmer er det en stor utfordring å skulle formidle rett tilbud til rett person. – Hvert enkelt medlem er unikt og skal merke det, sier Jonas Taube, sjef for kampanjestrategi og reklameproduksjon i Coop.

Pagen_16-9.jpg

Pågens daglige brød skaper mange transaksjoner

Pågen er Sveriges ledende bakeribedrift og omsetter for 2,7 milliarder svenske kroner. Det er også på hjemmemarkedet at Pågen er størst, men de er i tillegg sterkt til stede i de nordiske nabolandene, ikke minst i Danmark, der Pågen er mer eller mindre synonymt med kanelgiflene – de små kanelbollene.

Lyreco_Thorbjorn-Lauritsen_16-9.jpg

For Lyreco er bestillingen bare et klikk unna

Systemet må være enkelt å bruke for de ansatte og kunne bygges ut med flere funksjoner etter hvert. Det var vesentlige krav da Lyreco skulle begynne å sende ut kundetilbud med e-post.