Content hub

Categories level 1

Categories level 1

Telia-case_16-9_2.jpg

Telia: "Vi snakker samme språk"

Det nordiske samarbeidet mellom PostNord Strålfors og Telia har pågått i over 20 år. Telia Finland har samarbeidet med Strålfors i 15 år. I 2022 ble dette samarbeidet utvidet til også å omfatte digitale distribusjonskanaler i forbindelse med at Telia ønsket å effektivisere sitt partnernettverk og valgte Strålfors som samarbeidspartner for fakturahåndtering.

Account-to-Account-payment_16-9.jpg

Slik kan riktig betalingsløsning senke kostnadene og øke konverteringene dine

Er du på jakt etter den beste betalingsløsningen? Les hvorfor Account-to-Account (A2A) er den enkleste, raskeste og mest kostnadseffektive måten å gjøre det på. Både for deg og kundene dine.

Lena-og-Tonje_16-9.jpg

Automatiser den digitale dialogen med Altinn

Innboksen i Altinn fylles opp. Tiden dere bruker på å ha oversikt og administrere den digitale postkassen øker. Kjenner du deg igjen?

Stralfors_Summit-2024_16-9.jpg

Smarter Communication Summit 2024

Den 28. mai ble årets Smarter Communication Summit avholdt som et nordisk digitalt event, med ca. 1000 påmeldte. Temaet var "Elevate" – et program med fokus på KI, og neste generasjon teknologi, og hvordan dette vil påvirke virksomheter og samfunnet. Gjennom inspirerende keynotes, eksperter og spennende kundehistorier fra Norden, utfordret vi tradisjonelle tankemønstre og utforsket mulighetene for smartere kundekommunikasjon med dine sluttkunder.  Eventet er nå tilgjengelig on-demand.

Frende-forsikring_16-9.jpg

Frende Forsikring strømlinjeformer dokumenthåndteringen

Enestående kundeservice, banebrytende teknologi og dedikasjon til kundenes behov har satt Frende Forsikring i førersetet i forsikringsbransjen.

Fremtidens kunderettede løsninger for nordiske banker og finansieringsselskaper

Fremtidens løsninger for bank og finans

Bank og finans må møte kundenes krav til kommunikasjon og sikkerhet. Strålfors gjør det mulig.

Bank-and-finance_Challenge-Input_16-9.jpg

Sikker og effektiv håndtering av innkommende kommunikasjon

Bank og finans må kunne håndtere innkommende post og digital kommunikasjon sikkert og effektivt. Digitalisering, distribusjon til riktige interne mottakere og lagring av all innkommende kommunikasjon bidrar til effektive prosesser med fokus på kunder og sikkerhet.

Bank-and-finance_Challenge-Output_16-9.jpg

Digitalisert og tilpasset kundekommunikasjon innfrir forventningene

Kundene blir mer og mer digitale og forventer flere smidige kommunikasjonskanaler å velge mellom. Banker og finansieringsselskaper har i dag store muligheter til å tilpasse og utvikle sin kundekommunikasjon og sørge for at utsendelser havner i kundens foretrukne kanal.

Bank-and-finance_Challenge-Payment_16-9.jpg

Betalingsløsninger for dagens digitale behov

Hele 76% av svenskene mener at det er ganske eller svært viktig å kunne velge mellom forskjellige betalingsmetoder. Med betalingsløsninger som Vipps og Account-to-Account (A2A), får banker og finansieringsselskaper raskere innbetalinger, mer lønnsom drift, lavere kredittrisiko og mer fornøyde kunder.

Elon er den største forhandleren av hjemmeelektronikk og hvitevarer i Norden

Smartere og smidigere kommunikasjon med leverandører og kunder hos Elon

Med 900 butikker i Sverige, Norge, Danmark, Finland og Island er Elon den største forhandleren av hjemmeelektronikk og hvitevarer i Norden. Med et bredt utvalg av produkter fra flere hundre ulike merker, en raskt voksende e-handel og butikker er god kommunikasjon med leverandører og kunder en viktig suksessfaktor.

Webinar om faktura- og betalingsløsninger

Fremtiden for faktura- og betalingstjenester

I opptaket fra vårt webinar får du vite mer om hvordan fakturaopplevelsen forandres sammen med Tom Pope, SVP of Payments i Tink som intervjuer våre eksperter fra Strålfors: Mattias Norén, VP Business Development, og Andreas Schei, Head of Business Development and Manager, Nordic Product Management.

Løsninger som styrker markedsposisjonen for nordiske forsikringsselskaper

Løsninger som styrker markedsposisjonen for nordiske forsikringsselskaper

Kontinuerlige kostnadsinnsparinger og nye konkurrenter skaper utfordringer for forsikringsbransjen. Tilpasset kundekommunikasjon og effektiv skadehåndtering i sikre kanaler er selve grunnlaget for konkurransekraft.

Slik holder forsikringsselskaper seg relevante på det endrede markedet

Slik holder forsikringsselskaper seg relevante på det endrede markedet

Forsikringsselskaper står overfor store utfordringer når de regulatoriske kravene øker, teknologien utvikles og nye generasjoner av kunder forventer fleksible og tilgjengelige kontaktveier. Maria Lund-Søltoft, som har lang erfaring fra forretningsutvikling i forsikringsbransjen, forklarer hvordan utviklingen påvirker forsikringsselskaper.

Personvern og sikker kommunikasjon i henhold til det enkelte lands regelverk

Personvern og sikker kommunikasjon i henhold til det enkelte lands regelverk

For forsikringsselskaper er det virksomhetskritisk at informasjon lagres og håndteres på en sikker måte. Hele kommunikasjonskjeden må være sikker, ellers risikerer man redusert tillit og dårligere konkurransekraft. For å redusere risikoene kreves det et aktivt og kontinuerlig arbeid. Les våre tre tips om personvern.

Styrk konkurransekraften med tilpasset kommunikasjon i riktig kanal og i rett tid

Styrk konkurransekraften med tilpasset kommunikasjon i riktig kanal og i rett tid

Forsikringstakere forventer raske og enkle kontaktveier i alle saker og kan enkelt bytte selskap hvis de er misfornøyde med sin opplevelse. Ved å tilpasse kommunikasjonen og betalingsmetodene etter hva kundene foretrekker, fremmes kundelojalitet, mersalg og nysalg.

Smidig skadeoppgjør med effektiv håndtering av innkommende kommunikasjon

Smidig skadeoppgjør med effektiv håndtering av innkommende kommunikasjon

Når ulykken er ute, forventer kunden et smidig og raskt skadeoppgjør. Treg saksbehandling eller utydelige svar kan redusere tilliten. For å forbedre kundeopplevelsen kreves det at forsikringsselskapet håndterer innkommende kommunikasjon effektivt uansett kanal og raskt finner riktig informasjon i hver sak.

Sikre kommunikasjonstjenester for kreditthåndterings- og inkassobransjen

Sikre kommunikasjonstjenester

Kreditthåndterings- og inkassoselskaper må følge bransjelovene, og det er viktig at hele kommunikasjonskjeden fra innkommende og utgående til mottaker er sikker. Våre kommunikasjonstjenester innen både print og digitalt hjelper våre samarbeidspartnere med å håndtere kommunikasjon raskt og kostnadseffektivt og samtidig holde høy datasikkerhet.

Tydelig kommunikasjon reduserer kredittiden

Tydelig kommunikasjon reduserer kredittiden

Reduser risikoene for forsinkede eller uteblitte betalinger ved å kommunisere viktige budskap raskt, sikkert og brukervennlig. Med sikker og automatisert håndtering av kommunikasjonen reduseres tidkrevende administrasjon, samtidig som informasjonen blir lettere tilgjengelig for den som trenger den.

Brukervennlig betalingsopplevelse i riktig kanal

Brukervennlig betalingsopplevelse i riktig kanal

Vi hjelper kreditthåndterings- og inkassoselskaper med å sende fakturaene raskt til riktig person og i riktig kanal med mulighet for flere betalingsløsninger. Med digitale postkasser, mobilfaktura eller mobil betaling reduseres tiden fra oppfordring til handling, samtidig som fysiske fakturaer sikrer høy leveringssikkerhet.

En god betalingsopplevelse skaper bedre forutsetninger for redusert kredittid

En god betalingsopplevelse skaper bedre forutsetninger for redusert kredittid

Forskjellige kunder har forskjellig betalingsevne og forskjellige preferanser når det gjelder kommunikasjon og betalingsmetoder. Det er derfor viktig at kreditthåndterings- og inkassoselskaper jobber med betalingsopplevelsen som en viktig del av hele kundeopplevelsen.

Fra inndriving til fremtidig samarbeid mellom inkassoselskaper

Fra inndriving til fremtidig samarbeid mellom inkassoselskaper

Inkassobransjen utvikles etter hvert som stadig flere digitale løsninger utvikles og tillates. For å oppfylle sitt samfunnsansvar nå og i fremtiden må selskapene bruke teknologi for å gå fra inndriving til hjelpsomt kundefokus. Det mener Andreas Komnæs, leder for nye produkter og tjenester i Kredinor. – Bransjen må arbeide på nye måter for å oppfylle forventningene i samfunnet, sier han.

Vis mer