Content hub

Categories level 1

Categories level 1

Telekom_16-9.jpg

Mindre kundefrafall og treffsikker kundekommunikasjon for telekomselskaper

Med et sterkere fokus på kundekommunikasjon og kundeservice i verdensklasse kan telekomselskaper vinne kundenes tillit og styrke lojaliteten. Strålfors har løsningene som trengs.

Customer-service_16-9.jpg

Riktige verktøy for mer effektiv kundeservice i telekombransjen

I en bransje med sterk konkurranse er det viktig at man som telekomleverandør innfrir kundenes forventninger til service. Oppdaterte systemer med all kommunikasjon og rask tilgang til riktig informasjon om abonnementer og fakturaer er avgjørende for å skape lojale kunder og minimere risikoen for kundefrafall.

B2B-invoice_16-9.jpg

Effektiv B2B-fakturahåndtering for telekomselskaper

Ikke la ineffektive faktureringsprosesser mellom deg og dine leverandører og bedriftskunder stå i veien for fokuset på kjernevirksomheten. Med en automatisert nordisk løsning for sending og mottak av e-fakturaer kan du bruke tiden på de riktige tingene.

Invoice-as-selling-tool_16-9_New.jpg

Telekomfakturaen som salgs- og kommunikasjonskanal

Fakturaen er en viktig og naturlig kommunikasjonskanal mellom telekomselskapet og kunden. Utnytt fakturaens fulle potensial med aktuell informasjon og persontilpassede tilbud om den nyeste mobiltelefonen eller ekstra surfing, så blir den en verdifull kanal for mersalg.

SMS påmindelse 16-9.jpg

Fakturapåminnelse via SMS

Med en fakturapåminnelse via SMS uten purregebyr øker du betalingsgraden og reduserer risikoen for kostbar inkasso. Og forbedrer kontantstrømmen!

Easy-payment_16-9.jpg

Kundetilpassede løsninger for betaling av telekomfakturaer

Mobil- og bredbåndsfakturaer som er kompliserte å betale, risikerer å føre til kostbar inkasso og ikke minst frustrerte kunder. Hele 76 %* av svenskene mener det er viktig å kunne velge mellom forskjellige betalingsmetoder. Med flere kanalvalg og betalingsalternativer styrker telekomselskapet kundelojaliteten.

Customer-loyalty-article_16-9.jpg

Styrk kundelojaliteten med kundekommunikasjon i verdensklasse

Å holde på kundene er et viktig fokusområde for telekomselskaper. Én dårlig kundeopplevelse kan være nok til at kunder bytter leverandør. En viktig faktor for å styrke kundelojaliteten er å kommunisere med kundene på deres premisser.

Landkreditt-Forsikring_16-9.jpg

Automatisert dokumentdistribusjon effektiviserer Landkreditt Forsikring

Landkreditt Forsikring er en del av finanskonsernet Landkreditt, som med en historie som går tilbake til 1915, har vært en viktig aktør innen finansielle tjenester for både landbrukskunden, privatpersoner og næringslivet. For å møte økende regulatoriske krav og forbrukernes forventninger om rask og fleksibel kommunikasjon, måtte selskapet modernisere sin dokumenthåndtering.

Frende-forsikring_16-9.jpg

Frende Forsikring strømlinjeformer dokumenthåndteringen

Enestående kundeservice, banebrytende teknologi og dedikasjon til kundenes behov har satt Frende Forsikring i førersetet i forsikringsbransjen.

Telia-case_16-9_2.jpg

Telia: "Vi snakker samme språk"

Det nordiske samarbeidet mellom PostNord Strålfors og Telia har pågått i over 20 år. Telia Finland har samarbeidet med Strålfors i 15 år. I 2022 ble dette samarbeidet utvidet til også å omfatte digitale distribusjonskanaler i forbindelse med at Telia ønsket å effektivisere sitt partnernettverk og valgte Strålfors som samarbeidspartner for fakturahåndtering.

Account-to-Account-payment_16-9.jpg

Slik kan riktig betalingsløsning senke kostnadene og øke konverteringene dine

Er du på jakt etter den beste betalingsløsningen? Les hvorfor Account-to-Account (A2A) er den enkleste, raskeste og mest kostnadseffektive måten å gjøre det på. Både for deg og kundene dine.

Lena-og-Tonje_16-9.jpg

Automatiser den digitale dialogen med Altinn

Innboksen i Altinn fylles opp. Tiden dere bruker på nedlasting og administrasjon av den digitale postkassen øker. Kjenner du deg igjen?

Stralfors_Summit-2024_16-9.jpg

Smarter Communication Summit 2024

Den 28. mai ble årets Smarter Communication Summit avholdt som et nordisk digitalt event, med ca. 1000 påmeldte. Temaet var "Elevate" – et program med fokus på KI, og neste generasjon teknologi, og hvordan dette vil påvirke virksomheter og samfunnet. Gjennom inspirerende keynotes, eksperter og spennende kundehistorier fra Norden, utfordret vi tradisjonelle tankemønstre og utforsket mulighetene for smartere kundekommunikasjon med dine sluttkunder.  Eventet er nå tilgjengelig on-demand.

Fremtidens kunderettede løsninger for nordiske banker og finansieringsselskaper

Fremtidens løsninger for bank og finans

Bank og finans må møte kundenes krav til kommunikasjon og sikkerhet. Strålfors gjør det mulig.

Bank-and-finance_Challenge-Input_16-9.jpg

Sikker og effektiv håndtering av innkommende kommunikasjon

Bank og finans må kunne håndtere innkommende post og digital kommunikasjon sikkert og effektivt. Digitalisering, distribusjon til riktige interne mottakere og lagring av all innkommende kommunikasjon bidrar til effektive prosesser med fokus på kunder og sikkerhet.

Bank-and-finance_Challenge-Output_16-9.jpg

Digitalisert og tilpasset kundekommunikasjon innfrir forventningene

Kundene blir mer og mer digitale og forventer flere smidige kommunikasjonskanaler å velge mellom. Banker og finansieringsselskaper har i dag store muligheter til å tilpasse og utvikle sin kundekommunikasjon og sørge for at utsendelser havner i kundens foretrukne kanal.

Bank-and-finance_Challenge-Payment_16-9.jpg

Betalingsløsninger for dagens digitale behov

Hele 76% av svenskene mener at det er ganske eller svært viktig å kunne velge mellom forskjellige betalingsmetoder. Med betalingsløsninger som Vipps og Account-to-Account (A2A), får banker og finansieringsselskaper raskere innbetalinger, mer lønnsom drift, lavere kredittrisiko og mer fornøyde kunder.

Elon er den største forhandleren av hjemmeelektronikk og hvitevarer i Norden

Smartere og smidigere kommunikasjon med leverandører og kunder hos Elon

Med 900 butikker i Sverige, Norge, Danmark, Finland og Island er Elon den største forhandleren av hjemmeelektronikk og hvitevarer i Norden. Med et bredt utvalg av produkter fra flere hundre ulike merker, en raskt voksende e-handel og butikker er god kommunikasjon med leverandører og kunder en viktig suksessfaktor.

Webinar om faktura- og betalingsløsninger

Fremtiden for faktura- og betalingstjenester

I opptaket fra vårt webinar får du vite mer om hvordan fakturaopplevelsen forandres sammen med Tom Pope, SVP of Payments i Tink som intervjuer våre eksperter fra Strålfors: Mattias Norén, VP Business Development, og Andreas Schei, Head of Business Development and Manager, Nordic Product Management.

Løsninger som styrker markedsposisjonen for nordiske forsikringsselskaper

Løsninger som styrker markedsposisjonen for nordiske forsikringsselskaper

Kontinuerlige kostnadsinnsparinger og nye konkurrenter skaper utfordringer for forsikringsbransjen. Tilpasset kundekommunikasjon og effektiv skadehåndtering i sikre kanaler er selve grunnlaget for konkurransekraft.

Slik holder forsikringsselskaper seg relevante på det endrede markedet

Slik holder forsikringsselskaper seg relevante på det endrede markedet

Forsikringsselskaper står overfor store utfordringer når de regulatoriske kravene øker, teknologien utvikles og nye generasjoner av kunder forventer fleksible og tilgjengelige kontaktveier. Maria Lund-Søltoft, som har lang erfaring fra forretningsutvikling i forsikringsbransjen, forklarer hvordan utviklingen påvirker forsikringsselskaper.

Vis mer